Javorca(Golte)
27.11.2013 - JTrogar
Včeraj zjutraj parkiram na koncu Planiske ravne v kamnolomu. Da sem lahko parkiral sem si moral malo skidati sneg. Domačin, ki je zadolžen za pluženje, ponavadi pozimi nikoli ob cesti ne spluži za parkirat za obiskovalce, ki tu začnejo s hojo. To ima verjetno določen namen, vendar gotovo nasproten od željenega.velik nasmeh
Gor sem šel po čisto moji poti ob možicih. Pred vsaj 30 in več leti, ko Požganija po požaru še ni bila tako zaraščena, je bila to lovska pot, po kateri smo hodili samo tisti z bolj gamsjimi nogami.velik nasmeh Potem se je z leti povsem zarasla. Ker se mi je tožilo po njej, sem jo postopoma očistil in del nje zaradi popolne zaraščenosti speljal malo drugje. V zimskih razmerah vzpon po njej ni mačji kašelj.
Bilo je kar mraz, -5°C in močan severni veter, ki je med potjo večkrat pokazal svojo moč. Med vzponom sem užival v lepem razgledu. Veliko je bilo svežih sledi gamsov. Dva sem dlje časa opazoval, kako sta uživala in se sončila na bližnjem skalovju. Malo višje sem dlje časa posedel na svoji priljubljeni razgledni točki in opazoval še zeleno dolino. Če sem skalni skok nad kamnolomom uspel zlesti brez cepina, sem ga še kako potreboval za skalni skok za na greben nad Lovsko pečjo. Snega je tam že precej, tudi do kolen in še več. Tako sem na vrh grebena prilezel ves snežen.velik nasmeh Nadaljeval sem do bivaka pod Javorco in se tam v zavetrju predal sončnim žarkom. Tudi tokrat najdem nove vpise v vpisnem zvesku, kar mi je dala vedeti sveža gaz. Tonika, Boštjan, mi ne pustita več celca, kaj.velik nasmeh Nazaj sem se vrnil prek Javorce mimo Na skalci in pod Alpskim vrtom mimo Mesarske lope. Ta pot mi je pozimi še skoraj lepša kot poleti zaradi ledenih sveč, ki visijo z ostenja nad njo in zaradi razgleda, ki je zaradi golih dreves povsem drugačen kot poleti.
Lep pozdrav in varen korak izpod lepih Golt, Janez
Javorca(Golte)1 Javorca(Golte) Cesta je dobro splužena.2 Javorca(Golte) Macesni so lepi tako v zeleni kot beli kombinaciji.3 Javorca(Golte) Pogled na začetek poti globoko spodaj.4 Javorca(Golte)5 Javorca(Golte) Močan severnik.6 Javorca(Golte) Tam spodaj sem startal.7 Javorca(Golte) Javorca8 Javorca(Golte) Pokuk proti Medvedjaku.9 Javorca(Golte) Pogled navzdol.10 Javorca(Golte) Belo zelena idila.11 Javorca(Golte) Nekdo je že podpisal Medvedjak.12 Javorca(Golte) Na skalci.13 Javorca(Golte) Moja priljubljena razgledna točka.14 Javorca(Golte) utrinek15 Javorca(Golte) Pokuk proti Šaleški dolini.16 Javorca(Golte) Lovska peč17 Javorca(Golte) Lovska peč in Savinjska dolina18 Javorca(Golte) Žekovec in moja domačija.19 Javorca(Golte) Na Lovski peči.20 Javorca(Golte) Tja gor sem namenjen.21 Javorca(Golte)22 Javorca(Golte)23 Javorca(Golte) Severni veter je res močno pihal.24 Javorca(Golte) Lovska peč od zgoraj.25 Javorca(Golte) Najtežji del že za mano.26 Javorca(Golte) Javorca27 Javorca(Golte) Utrinek s TEŠem in Paškim Kozjakom.28 Javorca(Golte)29 Javorca(Golte) Pokuk proti Celju.30 Javorca(Golte) Utrinek pod Javorco.31 Javorca(Golte) Menina planina, Medvedjak, Konjščica, Bela peč.32 Javorca(Golte) Savinjska dolina33 Javorca(Golte) Mesarska lopa34 Javorca(Golte) Rzgled izpred Mesarke lope.35 Javorca(Golte)36 Javorca(Golte)37 Javorca(Golte)38
hrflik
28.11.2013
Oj Janez lepe slikce..še lepš vreme...Jz sem bil gor v nedeljo zjutraj in sem bil siguren da se bova kje srečala nasmeh
Štartal klasiko iz Alpskega vrta...do razcepa pri lukni je že nekdo hodil...kasneje ugotovim da me je prehitela Tonika...zato krenem desno proti bivaku po prečudoviti zimski idili...snega ponekod krepko čez kolena...pri bivaku se malo naužijem razgledov in naprej...

Čudovita turca po prvi konkretni porciji snega nasmeh

Lp Boštjan
28.11.2013
Hvala Boštjan. Res je bilo čudovito vreme. Prav gotovo lepše kot pa ste ga imeli v nedeljo, ampak ste pa gazili na frišno.velik nasmeh Upam, da se kaj srečamo.
LP, Janez
Tonika
30.12.2013
Danes kljub dežju zavijanje z očmi iz Žekovca proti Mozirski. Malo pod Kebrom dež zamenja sneg- prava zimska idila, samo razgleda ni bilo nobenega. Čez Požganijo,(tu je res potrebno malo več pazljivosti) v bivak, kjer sem nekaj dodala, pa naprej na Boskovec. Sneg je bil puhast in gažeje je bilo pravi užitek tudi do kolena. Boskovec brez stolpa, pa ti ni več to- škoda. Sestop klasika.
Lep pozdrav nasmeh
Javorca(Golte) Kebrova domačija1 Javorca(Golte) odcep za Mozirsko kočo2 Javorca(Golte) možic ob poti čez Požganijo- gospod Janez jih res lepo vzdržuje3 Javorca(Golte) ob poti4 Javorca(Golte) razgledališče v lepem vremenu-  danes pa...5 Javorca(Golte) tja gor :)6 Javorca(Golte) Janezov bivak- mal sem dodala7 Javorca(Golte) za dušo...8 Javorca(Golte) Javorca9 Javorca(Golte) ,,moja drevesa na Boskovcu10 Javorca(Golte) Boskovc11 Javorca(Golte) gazim, ...12 Javorca(Golte) praznična okrasitev13 Javorca(Golte) pod Kebrom pa pomlad14
3.2.2014
V Januarju sem Javorco obiskal 12x in vsakokrat je bilo lepo. Kako različno lepo, pa naj povedo raje slike.
Lep pozdrav in varen korak izpod lepih Golt, Janez
Javorca(Golte)1 Javorca(Golte)2 Javorca(Golte)3 Javorca(Golte)4 Javorca(Golte)5 Javorca(Golte)6 Javorca(Golte)7 Javorca(Golte)8 Javorca(Golte)9 Javorca(Golte)10 Javorca(Golte)11 Javorca(Golte)12 Javorca(Golte)13 Javorca(Golte)14 Javorca(Golte)15 Javorca(Golte)16 Javorca(Golte)17 Javorca(Golte)18 Javorca(Golte)19 Javorca(Golte)20 Javorca(Golte)21 Javorca(Golte)22 Javorca(Golte)23 Javorca(Golte)24 Javorca(Golte)25 Javorca(Golte)26 Javorca(Golte)27 Javorca(Golte)28 Javorca(Golte)29 Javorca(Golte)30 Javorca(Golte)31 Javorca(Golte)32 Javorca(Golte)33 Javorca(Golte)34 Javorca(Golte)35 Javorca(Golte)36 Javorca(Golte)37 Javorca(Golte)38 Javorca(Golte)39 Javorca(Golte)40 Javorca(Golte)41 Javorca(Golte)42 Javorca(Golte)43 Javorca(Golte)44 Javorca(Golte)45 Javorca(Golte)46 Javorca(Golte)47 Javorca(Golte)48 Javorca(Golte)49 Javorca(Golte)50 Javorca(Golte)51 Javorca(Golte)52 Javorca(Golte)53 Javorca(Golte)54 Javorca(Golte)55 Javorca(Golte)56 Javorca(Golte)57 Javorca(Golte)58 Javorca(Golte)59 Javorca(Golte)60 Javorca(Golte)61 Javorca(Golte)62 Javorca(Golte)63 Javorca(Golte)64 Javorca(Golte)65 Javorca(Golte)66 Javorca(Golte)67 Javorca(Golte)68 Javorca(Golte)69 Javorca(Golte)70 Javorca(Golte)71 Javorca(Golte)72 Javorca(Golte)73 Javorca(Golte)74 Javorca(Golte)75 Javorca(Golte)76 Javorca(Golte)77 Javorca(Golte)78 Javorca(Golte)79 Javorca(Golte)80 Javorca(Golte)81 Javorca(Golte)82 Javorca(Golte)83 Javorca(Golte)84 Javorca(Golte)85 Javorca(Golte)86 Javorca(Golte)87 Javorca(Golte)88
otiv
4.2.2014
Janez hvala za pozdrav in lepe želje,
naj enako tudi sonce k tebi jih pripelje.
Videti je, da lepo preživljaš zimski čas
in tvoje oči vedno najdejo kaj, kar je naravi v okras.
Naj tako bo tudi v nadaljevanju zime,
od srca želita ti prijatelja gora in rime.nasmeh
24.2.2014
Zadnje padavine so na Golteh več snega pobrale kot pa dale. Skupna debelina snežne odeje je vseeno tja do enega metra. Je pa na koncu toliko snežilo, da ga je ponovno dovolj za prijetno gaženje. Ponekod je spodaj zoprna ledena skorja, ki pač zahteva pri hoji malo več zbranosti. Ženo zapeljem do hotela, ker je šla smučat. Sam se zapeljem nazaj do kamnoloma na Planinski ravni in nato navzgor na Javorco. V gazi opazim svežo sled in tudi vpis lastnika le te v bivaku.velik nasmeh Pri bivaku je bilo tako toplo, da sem se predal soncu kar v kratkih rokavih. Tudi telohov in trobentic ne manjka, zima in pomlad z roko v roki. Nekaj posebnega je tudi, ko lahko iz zime gledaš pomlad v dolini, saj je dolina povsem kopna. Sneg se začne pri Kebru. Slike so z večih obiskov Javorce v februarju.
Lep pozdrav in varen korak izpod lepih Golte, Janez
Javorca(Golte)1 Javorca(Golte)2 Javorca(Golte)3 Javorca(Golte)4 Javorca(Golte)5 Javorca(Golte)6 Javorca(Golte)7 Javorca(Golte)8 Javorca(Golte)9 Javorca(Golte)10 Javorca(Golte)11 Javorca(Golte)12 Javorca(Golte)13 Javorca(Golte)14 Javorca(Golte)15 Javorca(Golte)16 Javorca(Golte)17 Javorca(Golte)18 Javorca(Golte)19 Javorca(Golte)20 Javorca(Golte)21 Javorca(Golte)22 Javorca(Golte)23 Javorca(Golte)24 Javorca(Golte)25 Javorca(Golte)26 Javorca(Golte)27 Javorca(Golte)28 Javorca(Golte) moja ep: trogar.ivan@amis.net29 Javorca(Golte)30 Javorca(Golte)31 Javorca(Golte)32 Javorca(Golte)33 Javorca(Golte)34 Javorca(Golte)35 Javorca(Golte)36 Javorca(Golte)37
4.5.2014
Nekaj utrinkov s potepanj pod Javorco.
Danes sem gori srečal Geppoja in Milana, ki sta tako kot jaz kar zaljubljena v Golte. Geppo jo je s svojo skupino primahal že čez Tirske peči, Milan pa nekje gor čez Požganijo. Po prijetnem pogovoru smo skupaj malce adrenalinskovelik nasmeh sestopili in tako še polepšali naše druženje. Kako je to izgledalo, pa je že Geppo opisal pod Tirske peči.velik nasmeh Drugič kar reci za lastovko.velik nasmeh
Hvala vsem za druženje.
12.5.2014
Pankracij, Servacij in Bonifacij so idilično pobelili tudi Golte.
9.6.2014
Včeraj popoldanski obisk Javorce in spet je bilo lepo. Nazaj grede sem še nenačrtovano skrenil z običajne poti in odkril en nov lep plezalni prehod na enem od grebenov ob Okencu. So mi pa Golte popoldan še lepše, bolj mistične, kot dopoldan. Sploh, ko zahaja sonce, so čudovite.
otiv
Le kaj bi Janez počel brez Golte,
njegove "steze" so energija za srce,
kakor gams gre čez pečine,
saj v mezincu ima Javorce strmine.

Še dolgo zahajaj v preljubi svet,
saj dobro vemo, kako lepo gore je objet. nasmehmežikanje
9.6.2014
Vito, hvala za tako lep verz, ki se me je res dotaknil do srca.
Vztrajno pa čakam na naš skupni obisk Javorce.velik nasmeh
LP obema, Janez
26.6.2014
Golte 26.6.2014
Včerajšnji praznik je bil vremensko turoben in nekateri prisegajo, da se »gliha« stanju v katerem se je znašla naša država….mrk pogledmrk pogled
Pa pustimo politiko in gremo višje..nasmeh Brez oblačka, sončen dopoldan naju s kolegico pelje pod Golte. Obiščeva »našega« Janeza in skupaj ga mahnemo na Golte. Namen druženja je raziskovanje »Dežele možicev«.cool
Malo nas moti mokrota in posledično spozke skale pa seveda trave. Tega je pa v tem koncu v izobilju. Janez ima izdelano strategijo pristopov/spustov: soft – medium - hardvelik nasmeh. Midva izbereva medium in odločitev je pravilna….
Kolegica se je na začetku odločila, da bo štela skalne konice na katerih bomo stali in so opremljeni z možici. Pa mislim, da ji ni uspelo in če bi jo sedajle vprašal, bi stoposto odgovorila: » pojma nimam, velik«!velik nasmeh
Skratka, razmere so bile mokre in ponekod spolzke. Občasno oblaki tik nad glavami. Pa, če bo tako toplo še naprej, bo že kakšen jurček pogledal na dan….cool
bi še napisal (Lep pozdrav in varen korak izpod lepih Golte) pa ima Janez ta zaključek avtorsko zaščiten!jezen
Javorca(Golte) kmalu smo v strmini in že visoko nad cesto1 Javorca(Golte) pa po grebenih2 Javorca(Golte) samoten gams  varuje čredo3 Javorca(Golte) pozna kdo to...?4 Javorca(Golte) natresk5 Javorca(Golte)6 Javorca(Golte) mesarska lopa7 Javorca(Golte) tudi tu gor bo treba  - sreča da je medium :))8 Javorca(Golte) ko sedimo pred bivakom nas opazuje...9 Javorca(Golte)10 Javorca(Golte) nekdo ga je nastavil na domačo hišo:))11 Javorca(Golte) brez komentarja...12 Javorca(Golte) sfinga13 Javorca(Golte) meni izgleda hard...14 Javorca(Golte) pa po ograji domov...15
Matotaupa
27.6.2014
Zdaj vem, da nisem edini krivec, da je ograja vedno bolj razmajana zavijanje z očmi

Je pa okolica Javorce tudi meni postala domača in všeč - po Janezovi zaslugi.
Javorca(Golte)1 Javorca(Golte)2
tinky
27.6.2014
goba na tretji sliki izgleda kot ledenka.
pohodnica53
geppo - užitek je brati tvoje prispevke in v sliko ujete zanimive trenutke hribovsko-gorskih doživetij, sploh z Janezom; zadnjič smo se za las zgrešili na Boskovcu - bila po lovski potinasmeh, ki je res prekrasna; lp
Hvala
teh "ledenk" je bilo kar nekaj.
Ograja je pa razmiganazavijanje z očmi kar poglej te priprave na skok...velik nasmeh
Javorca(Golte)1 Javorca(Golte)2
pika
27.6.2014
Geppo, ko bom sedaj izbirala vrsto zobne ščetke v trgovini, bom imela čisto drugačne asociacije velik nasmeh.
Je pa bilo to spet eno lepo plezalno popotovanje, na katerem ste očitno uživali.
29.6.2014
Danes s kolegom v raziskovanje podzemnega sveta v ostenje pod Alpskim vrtom. Med postavitvijo štanta nad steno kolega odkrije vhod v manjšo nama še neznano jamo. Ko si jo dobro ogledava, se lotiva najinega prvotnega cilja. Jame v previsni steni pod nama. Dostop do nje je z vrvjo z vrha in to kar precej zahteven. Ampak nama vseeno uspe. Plan sta bili še dve jami, vendar je stena tam še tako mokra, da to pustiva za drugič. Ko nahrbtnika zamenjava za lažja, se podava še proti Javorci in tako zaključiva današnje kar precej adrenalinske dogodivščine.
Lep pozdrav in varen korak izpod lepih Golte, Janez
Javorca(Golte)1 Javorca(Golte) v prvi jami nad steno2 Javorca(Golte) vhod v prvo jamo3 Javorca(Golte) nadaljevanje zasuto s kamenjem4 Javorca(Golte)5 Javorca(Golte) gnezdo nad jamo v steni, po moje postovkino6 Javorca(Golte) notranjost jame v steni7 Javorca(Golte) notranjost jame v steni8 Javorca(Golte) notranjost jame v steni9 Javorca(Golte) nazaj proti vhodu10 Javorca(Golte) vhod v jamo11 Javorca(Golte) moj angel varuh nekje zgoraj :)12 Javorca(Golte) spodaj pa zračnost :)13 Javorca(Golte) na enem od grebenov pod Alpskim vrtom14 Javorca(Golte) na enem od grebenov pod Alpskim vrtom15 Javorca(Golte)16 Javorca(Golte) malo pod Javorco17 Javorca(Golte)18 Javorca(Golte) kosmata škržolica19
29.6.2014
Sta bila pri tej luknji v steni???