Javorca(Golte)
30.6.2014
Ja, prav si uganil Geppo.
25.11.2014
Nekaj utrinkov z včerajšnjega in današnjega obiska Javorce. Obakrat je bilo lepo.
Lp in varen korak izpod lepih Golte, Janez
Javorca(Golte) pokuk proti Javorci1 Javorca(Golte) Medvedjak2 Javorca(Golte) čuva moja možica3 Javorca(Golte) utrinek pred  bivakom4 Javorca(Golte) Menina planina5 Javorca(Golte)6 Javorca(Golte)7 Javorca(Golte) natresk8 Javorca(Golte) Bela peč, Medvedjak9 Javorca(Golte)10 Javorca(Golte)11 Javorca(Golte) v eni od grap12 Javorca(Golte)13 Javorca(Golte)14 Javorca(Golte)15 Javorca(Golte)16 Javorca(Golte)17 Javorca(Golte) vzpon na sfingo18 Javorca(Golte) vzpon na sfingo19 Javorca(Golte) na sfingi20 Javorca(Golte) kar zahtenen greben21 Javorca(Golte)22 Javorca(Golte)23 Javorca(Golte)24 Javorca(Golte)25 Javorca(Golte)26 Javorca(Golte)27 Javorca(Golte)28 Javorca(Golte) Lovska peč29 Javorca(Golte)  30 Javorca(Golte)31 Javorca(Golte)32 Javorca(Golte)33 Javorca(Golte)34 Javorca(Golte) Javorca35 Javorca(Golte)36 Javorca(Golte)37
stankoju
25.11.2014
Lepe so tote Goltenasmeh, čuj kaj oniga Gamsa imaš privezanegamežikanje na tisti skalivelik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh.V teh dneh se izplača povspet nad meglo, uživajte še naprej in se kaj vidimo ko bo prilika.
9.12.2014
Včeraj prav prijetno za kratek skok na Javorco. Snega je malo, od 0-15cm. Ampak občutek zime je pa vendarle.nasmeh
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
Javorca(Golte) na Planinski ravni skoraj nič snega1 Javorca(Golte) sem jih dobro postavil:)2 Javorca(Golte) še en pozer3 Javorca(Golte) utrinek4 Javorca(Golte) Javorca, zadaj Medvedjak in Smrekovec5
10.12.2014
Golte – potepanjecool
Snežne razmere: nekaj cm. sipkega snega, ki ne povzroča težav. Ponekod snežni zameti do 10cm. Lep sončen dan, malo vetrovno na vrhu, temperatura do -2°C.
Snežni topovi delajo na polno, želimo jim čim več pravega snega. Trije, smo se danes potepali, srečali nikogar. Preživeli lep dopoldan, zaključek pa v Mozirski koči. Enemu udeležencu se je številka 54 zavrtela na 55l.
Vse najboljše in še velikokrat napisano »Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janezvelik nasmehvelik nasmeh
ps
bivak bomo do Božiča okrasili, če ima kdo kakšen čokoladni bombonček odveč, naj ga prispeva ( pijače je še pa zadosti na zalogivelik nasmeh )
Javorca(Golte) Pri dveh možicih...1 Javorca(Golte) Uršlja gora2 Javorca(Golte)3 Javorca(Golte) Isteje4 Javorca(Golte) Če ni možic je pa smeško...5 Javorca(Golte) Sv. Križ nad Belimi vodami6 Javorca(Golte)7 Javorca(Golte) Prvi koraki..8 Javorca(Golte) Se je le okorajžla..9 Javorca(Golte) Leta se poznajo in previdnost je lepa čednost..10 Javorca(Golte)11 Javorca(Golte)12 Javorca(Golte) Nekdo se potaplja in spušča mehurčke..13 Javorca(Golte)14 Javorca(Golte) Snegovanje15 Javorca(Golte) Kača pušča sledove..16 Javorca(Golte)17 Javorca(Golte)18
ejti
10.12.2014
Zlatko, lep dan ste si naredili, Janezu pa vse najboljše! Strelci s(m)o tabol! velik nasmeh
11.12.2014
Vlatka, Zlatko, hvala!
Res smo se imeli fajn. Dobra družba in čudovito vreme pa je bilo samo še pika na i.nasmeh
In še seveda:
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janeznasmeh
PS: Zadnjih sedem slik je od danes.nasmeh
Javorca(Golte) smo kar zasopihali1 Javorca(Golte) paparac Zlatko :)2 Javorca(Golte) ujeto sonce3 Javorca(Golte) Nazarje4 Javorca(Golte) počitek pri bivaku5 Javorca(Golte) nova poseka je odprla čudovit razgled z Boskovca proti Uršlji gori, Golici, Sv. Križu in še kam6 Javorca(Golte) Boskovec7 Javorca(Golte) Sv. Križ8 Javorca(Golte) Golica9 Javorca(Golte) Uršlja gora10 Javorca(Golte) vsi skupaj11 Javorca(Golte) kristalni utrinek12 Javorca(Golte) utrinek na poti proti Istejam13 Javorca(Golte) Isteje, zadaj Raduha Olševa, Komen, Peca14 Javorca(Golte)15 Javorca(Golte) Isteje16 Javorca(Golte) drsališče vabi17 Javorca(Golte) kot ena gora, Komen in Peca18 Javorca(Golte) čudovit razgled s Starih stanov19 Javorca(Golte) vedno lepe KSA20 Javorca(Golte) Vitova uganka21 Javorca(Golte) utrinek22 Javorca(Golte) pošast v jezeru Pri treh plotih :)23 Javorca(Golte) ena za spomin24 Javorca(Golte) kateri ga je spustil :) :)25 Javorca(Golte) Pri treh plotih, prijetno tudi ko ni odprto26 Javorca(Golte) malo neumnosti27 Javorca(Golte) na Medvedjaku28 Javorca(Golte) Zlatko, smrečica že stoji :) :)29 Javorca(Golte) utrinek v Požganiji30 Javorca(Golte) razgled z Dveh možicev31 Javorca(Golte) utrinek v Požganiji32 Javorca(Golte) ropotanje nad Javorco33
stankoju
11.12.2014
Vidim da ste spet uživali v vaših najbližjih planinahmežikanje, Janez vse najboljše in še veliko lepih trenutkov v naših lepih planinah in upam da še tudi kakšno skupaj osvojivavelik nasmeh.
12.12.2014
Stanko, hvala za voščilo in čestitam za Kredarico.
Lp in varen korak izpod lepih Golte ti želim in čimprej na kakšno skupno turo, Janez
16.12.2014
Danes na Javorci ne tako lepo vreme, ampak za kratek sprehod pa vseeno prav fajn. V bivaku presenečenje, smrečica že dobiva praznično podobo.velik nasmeh Medtem ko sem še sam malo žnaril okrog nje pride z Boskovca še Milan in skupaj odideva po Požganiji. Našla sva eno brezno pod Verbučevo planino. Globino bova ogotovila kdaj naslednjič, ko bo zraven tudi kakšen konec vrvi.nasmeh
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
Javorca(Golte) Zlatko pohiti, prostora na smrečici in pod njo že zmanjkuje:)1 Javorca(Golte) brezno tik pod Verbučevo planino2
18.12.2014
Snega na Golteh še vedno skoraj nič. Je pa zato bilo danes vreme čisto poletno toplo. Videlo se je zelo daleč. S kolegom sva spet malo raziskovala po Požganiji.nasmeh Predvsem sva si dala opravka z breznom, ki sva ga našla prejšnjič. Ampak ni se nama uspelo spustiti vanj zaradi neprave opreme. Bo potrebna jamarska pomoč.nasmeh
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
Javorca(Golte) čudovit sončni vzhod1 Javorca(Golte) lepi razgledi2 Javorca(Golte) pogled iz brezna3 Javorca(Golte) na dno se nama na žalost ni uspelo spustiti4 Javorca(Golte) pogled iz brezna5 Javorca(Golte) kolega nekje zgoraj6 Javorca(Golte)7 Javorca(Golte)8 Javorca(Golte)9
18.12.2014
Sta kar aktivna..velik nasmeh
Jutri pridem okrasit smrečico ( upam, da ne bom imel zadržkovjezen ).
pa nekaj za pod smreko...prinesem za obiskovalce
upam, da se vidimo..
19.12.2014
19.12.2014 na 1500m se lahko v kratkih rokavih potepaš...vonjaš suhe trave, brinj, smolo smreke, se veseliš sonca. Lepi dnevi za gore...nasmeh
Javorca(Golte)1 Javorca(Golte)2
19.12.2014
Hitro ste postavili smrečico, kot v kakšnem trgovskem centru!? Boste jo morali zalivati v teh sončnih in toplih dneh do Božiča.
"Darila" pod smrečico pa so ta prava!velik nasmeh
19.12.2014
Res je bil lep potep po Požganiji, kar malo adrenalinski.mežikanje
Drago upam, da boš tudi ti kaj pristavil zraven.nasmeh Kakšno tapravo darilo namreč.velik nasmehnasmeh
19.12.2014
Janez, če vam prinesem kaj pristnega štajerskega, ne boste mogli več v dolino!velik nasmeh
Sicer mi pa morate enkrat pokazati, kje je sploh ta šank.
gral
20.12.2014
Same super dečle in pobi,sam tale drevce mi pa ni ravno.....Želim pa vam lepe sončne praznične dni.
Hvala
saj tud nam ni...zmedenpa kaj češ?
Imamo pa malo veselja, druženja, ki je v teh časih še tako pomembno. Skratka, danes tam gori nam ni ničesar manjkalo..velik nasmeh
Tonika
21.12.2014
In imeli smo se fajn, pa ......
Javorca(Golte) martinčkanje v prijetni družbi1
21.12.2014
...tudi, če bi se zmenili, se nebi tako točno srečali na Javorci.velik nasmeh Škoda samo, da smo se zgrešili s Piko, ne vsimežikanje, kateri hvala za dobrote in vpisane lepe besede/voščilo. V prijetnem pogovoru smo preživeli nekaj skupnih trenutkov in potem nadaljevali vsak svojo pot.
Pa lep pozdrav in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
Javorca(Golte)1 Javorca(Golte)2 Javorca(Golte)3 Javorca(Golte)4 Javorca(Golte)5 Javorca(Golte)6 Javorca(Golte)7 Javorca(Golte)8 Javorca(Golte)9 Javorca(Golte)10 Javorca(Golte)11 Javorca(Golte)12