Javorca(Golte)
dr_635
@gral
To ni markirana pot, ampak neoznačena skoraj "privatna"nasmeh
Kake oblike so znamenja se odloči človek kateri je trasiral pot. Kaj, če noče da bi se množice podile po tisti poti in preganjale divjad ter uničevale rastline?
Kakorkoli, jaz spoštujem vsako njegovo odločitev. Četudi nisem daleč od mozirskih planin (3-4h hoje)in sem večkrat bil v bližnji okolici mi ni nikoli na misel padlo, da bi po Javorci iskal Janezove potinasmeh
miri
16.7.2017
Ne poznam človeka,ki bi imel toliko "sveta",da bi hodil samo po svojem.
gral
V Tirskih pečeh od lastnika ni bil še nikdar nikoli nobeden preganjen - zmeraj dobrodošli. Napisati sem hotel samo, da če že ima že kdo pravico označevati pot, sta to samo nadelovalca. Kar pa v tem primeru nista bila.
miri
16.7.2017
@gral,odgovor velja za dr 635.
17.7.2017
@Neža: Golte so res čudovite, še lepše kot lahko prikažejo fotografije.
@Jelica: To po moje niso propadli gozdovi,le sekalo se do sedaj tam ni, ker je bilo spravilo lesa zelo težavno. Sedaj je narejeno nekaj novih vlak in se stanje spreminja. To kar leži po tleh za sam gozd ni nič narobe, le videz ni najlepši. So pa Golte krajinski park in zato tudi spadajo pod varstveni režim, kar oteži posege vanj.
@Drago, Adolf, Jany: Ta teden je vreme kot nalašč za to in lahko gremo skupaj uživat tja gor. Samo kopalke ne smete pozabit vzeti s sabo. velik nasmeh
@Ostali: Različno gledamo na svet in tako je tudi prav.nasmeh
Lp in varen korak želim vsem izpod lepih Golte, Janez
17.7.2017
Janez, se bomo dogovorili v jesenskih barvah, v teh dneh sem na biciklu. Lp Drago
Javorca(Golte)1 Javorca(Golte)2 Javorca(Golte)3 Javorca(Golte)4
24.7.2017
Dogajalo se je v petek, vendar zaradi pestrega vikenda ni bilo časa za pisanje. Lani pozno jeseni me je zafrknilo zdravje in so tako letos Tirske peči moje okrevanje. Upam, da vsaj malo uspešno. Tako smo se štirje podali čez Tirske na Javorco. V jutranjem hladu smo se prijetno sprehodili do spomenika NOB in nato malo raziskovali spodnji del Tirskih, kjer je videti mnogo zanimivega. Sledil je obvezan postanek v Erotičnem gozdu z nekaj šalami na ta račun.nasmeh Nato čelade na glavo, razen tistih z že vgrajenimi in po grapi na Lopno peč. Sledili so si postanki na razglednih pomolih, eden lepši od drugega. Uspelo nam je celo zatrobiti v školjko z Zanzibrja, ki jo je v ruzaku skrival Andrej.velik nasmehvelik nasmeh Nad tretjo vlako tik pod Konjskim vrhom, smo občudovali trop vsaj desetih gamsov. Brez postanka pri Žlajferju seveda ni šlo. Voda se je od zadnjič segrela na 20°C in je bila prav prijetna za kopanje. Tudi ribarili smo, vendar uspeli uloviti samo eno postrv, ki pa je je bila zelo vesela Andrejeva stara mama. Piknik je tako ostal kar pri štrudelnu in pivu.mežikanje Sledil je skok na Javorco z obvezno degustacijo sodčka.nasmeh Več smo v njem pustili kot popili. Za finale smo se preizkusili še v plezalnih veščinah na grebenih Okna in ni nam šlo slabo. Varovala na turi so bila povsod ok. Turo smo zaključili s postankom pri Ivici v Šmihelu in bili nagrajeni z občudovanjem konjenikov. Krasna tura, krasna družba, krasno vreme,..., hvala za druženje.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
Javorca(Golte) spomenik NOB1 Javorca(Golte) Tirske peči2 Javorca(Golte) utrinek na poti3 Javorca(Golte) mogočna bukev4 Javorca(Golte) Erotični gozd5 Javorca(Golte) utrinek v grapi6 Javorca(Golte) utrinek v grapi7 Javorca(Golte) utrinek v grapi8 Javorca(Golte) utrinek v grapi9 Javorca(Golte) utrinek v grapi10 Javorca(Golte) počitek na Lopni peči11 Javorca(Golte) razgled z Lopne peči12 Javorca(Golte) in lov se naj začne13 Javorca(Golte) školjka z Zanzibarja14 Javorca(Golte) zatrobiti najno je vse prej kot lahko 15 Javorca(Golte) utrinek na najlepši razgledni točki Tirskih peči16 Javorca(Golte) utrinek na najlepši razgledni točki Tirskih peči17 Javorca(Golte) pokuk na dolino18 Javorca(Golte) tudi natresk raste v Tirskih pečeh19 Javorca(Golte) tudi veliko plezalnih smeri je v Tirskih pečeh20 Javorca(Golte) krave pod Medvedjakom21 Javorca(Golte) utrinek na poti proti Trem plotom22 Javorca(Golte) belouška23 Javorca(Golte)24 Javorca(Golte)25 Javorca(Golte)26 Javorca(Golte) jezero Pri treh plotih27 Javorca(Golte)28 Javorca(Golte) užtek se je kopati tako visoko s takim razgledom29 Javorca(Golte) kopanje v jezeru Pri treh plotih30 Javorca(Golte) plaža 31 Javorca(Golte) ribarjenje32 Javorca(Golte) nadebudni Urh33 Javorca(Golte) utrinek34 Javorca(Golte) in že gremo naprej35 Javorca(Golte) sedežnica Medvedjak36 Javorca(Golte) hotel Golte37 Javorca(Golte) Morava38 Javorca(Golte) Javorca z Medvedjakom v ozadju39 Javorca(Golte) utrinek na Javorci40 Javorca(Golte)41 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku42 Javorca(Golte)43 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku44 Javorca(Golte)45 Javorca(Golte) utrinek na Odstreljeni peči46 Javorca(Golte) utrinek pri Mozirski koči47 Javorca(Golte) utrinek pri Okencu48 Javorca(Golte) utrinek pri Okencu49 Javorca(Golte) utrinek pri Okencu50 Javorca(Golte) plezanje po grebenih Okna51 Javorca(Golte) plezanje po grebenih Okna52 Javorca(Golte) plezanje po grebenih Okna53 Javorca(Golte) plezanje po grebenih Okna54 Javorca(Golte) plezanje po grebenih Okna55 Javorca(Golte) plezanje po grebenih Okna56 Javorca(Golte) utrinek na Sfingi57 Javorca(Golte) plezanje po grebenih Okna58 Javorca(Golte) plezanje po grebenih Okna59 Javorca(Golte)60 Javorca(Golte) utrinek pri plezanju na Sfingo61 Javorca(Golte) konjeniki v Šmihelu62 Javorca(Golte) konjeniki v Šmihelu63
27.7.2017
Med počitnicami na Golteh sva z ženo dvakrat prehodila Golte. Pot preko planin je lepa in lahka. Od Medvedjaka do Starih stanov je lep razgled proti Ojstrici, Raduhi, Smrekovcu, Peci in Uršlji gori. Na povratku z Boskovca pa je z Javorce čudovit razgled na Savinjsko dolino. Na poti sem srečal znanca s foruma - Janeza izpod Golt, z Javorce pa sem naredil nekaj korakov do bivaka v Tirskih pečeh. Tam je res tak kotiček, da se človek ustavi in gleda, gleda.
Preje sem pozabil na slike - tukaj je nekaj utrinkov.
Javorca(Golte) Pogled proti Mozirju 1 Javorca(Golte) Raduha od Treh plotov2 Javorca(Golte) Elektrika bo, četudi ne poceni3 Javorca(Golte) Trije ploti4 Javorca(Golte) Smučišče z Javorce5 Javorca(Golte) Janezov bivak pod Javorco6 Javorca(Golte) Pod Javorco je Janezov bivak7
29.7.2017
Janez škoda, da ni bilo več časa za klepet. Zdaj verjameš, da moraš na Golte vzeti s sabo kopalke in ribiško palico.nasmeh
Zgoraj se ti je prikradel tiskarski škrat. Bivak je namreč pod Javorco.mežikanje
Lp in varen korak izpod lepih Golte, Janez
29.7.2017
Mal sem zamešal, ampak nič zato, saj sem spoznal še en lep kotiček naše dežele.
29.8.2017
25.8.2017: Spet se nam je veliko dogajalo med potjo na Javorco. Je Primorka pripeljala s sabo enega Kranjca in smo bili prav luštna družba. Šli smo prek Tirskih peči čez Zgornjo lopo, mimo jezera in Starih stanov na Isteje, od tam na Boskovec in nato še mimo mojega bivaka pod Javorco sestopili skozi Okence in po ferati na izhodišče pod Belo pečjo.. Vsa varovala so ok. Ker sta bila oba prvič po tej poti in sploh na Golteh, je bilo zanju še toliko bolj vznemirljivo. Zlezli smo na vsako špico, pokukali v vsako luknjo, uživali na pomolih, videli gamsa, zobali sladke maline, plezali, občudovali konje, se kopali, lovili ribe, se okrepčali pri Žlajferju, zmogli kratko ferato, uživali v razgledih, spoznali nove obraze in še kaj. Golte vedno znova presenetijo z lepotami.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
Javorca(Golte)1 Javorca(Golte) v grapi na Lopno peč2 Javorca(Golte) v grapi na Lopno peč3 Javorca(Golte) na enem od pomolov4 Javorca(Golte) plezalni utrinek5 Javorca(Golte)6 Javorca(Golte)7 Javorca(Golte) v Erotičnem gozdu8 Javorca(Golte)9 Javorca(Golte) v grapi na Lopno peč10 Javorca(Golte) v grapi na Lopno peč11 Javorca(Golte) Lopna peč12 Javorca(Golte) v grapi Srednje lope13 Javorca(Golte) v grapi Srednje lope14 Javorca(Golte) v grapi Srednje lope15 Javorca(Golte)16 Javorca(Golte) utrinek na Zgornji lopi17 Javorca(Golte) utrinek na Zgornji lopi18 Javorca(Golte) na Konjskem vrhu19 Javorca(Golte) Medvedjak20 Javorca(Golte)21 Javorca(Golte)22 Javorca(Golte) plezanje na Prepasani peči23 Javorca(Golte)24 Javorca(Golte)25 Javorca(Golte) okrepčanje pri Žlajferju26 Javorca(Golte) na Istejah27 Javorca(Golte) na Boskovcu28 Javorca(Golte) na Boskovcu29 Javorca(Golte) prijetna nova znanca na Boskocu30 Javorca(Golte) utrinek na Javorci31 Javorca(Golte) moj bivak32 Javorca(Golte) plezanje na Prepasani peči33 Javorca(Golte) plezanje na Prepasani peči34 Javorca(Golte) plezanje na Prepasani peči35 Javorca(Golte)  36 Javorca(Golte) plezanje na Prepasani peči37 Javorca(Golte) utrinek na Odstreljeni Peči38 Javorca(Golte) utrinek pri Oknu39 Javorca(Golte) utrinek pri Oknu40 Javorca(Golte) utrinek pri Oknu41 Javorca(Golte) utrinek na ferati42 Javorca(Golte) utrinek na ferati43 Javorca(Golte) utrinek na ferati44 Javorca(Golte) utrinek na ferati45 Javorca(Golte) utrinek na ferati46 Javorca(Golte) utrinek na ferati47 Javorca(Golte) utrinek na ferati-Sfingi48 Javorca(Golte) utrinek na ferati-Sfingi49 Javorca(Golte) utrinek na ferati-Sfingi50 Javorca(Golte) utrinek na  ferati-Sfingi51 Javorca(Golte) Sfinga52 Javorca(Golte) utrinek pred Mesarsko lopo53
karibu
29.8.2017
Na Golteh s tabo se vedno dogaja cool
Bomo morali ponoviti tisto s školjko velik nasmeh
LP
otiv
10.9.2017
Kadar sva na obisku v Savinjski dolini, se težko odpovem obisku Golte, ki so mi kar prirasle k srcu.
Z Žekovca do Mozirske koče je bilo ravno prav za čas, ki sem ga imel na razpolago. Ni pa izleta na Golte, če ne pozdravim prijatelja Janeza in tako je bilo tudi včeraj. nasmeh
Javorca(Golte) Jutranji pogled na Golte z nasprotnega kraja - Lipa1 Javorca(Golte) Jesenski podlesek2 Javorca(Golte) Pogled na Golte in cerkev sv. Radegunde3 Javorca(Golte) ...in še od blizu4 Javorca(Golte) Se vidi, da je deževalo5 Javorca(Golte) Ivanjščice6 Javorca(Golte) Šipek7 Javorca(Golte) Na Planici ali vzletišču za padalce8 Javorca(Golte) Resasti sviščevec9 Javorca(Golte) Resasti sviščevec10 Javorca(Golte) Svečnik11 Javorca(Golte) Razgledišče ob lovski...12 Javorca(Golte) Možic za gamse...ha ha ha13 Javorca(Golte) Delček Savinjske doline14 Javorca(Golte) Primožek15 Javorca(Golte) Bodeča neža16 Javorca(Golte) Prestolnica Šaleške doline17 Javorca(Golte) Od Menine je prihajal dež...treba bo v dolino18 Javorca(Golte) 2 uri v eno smer z Žekovca19
8.12.2017
Mislim, da je bila nazadnje pred sedmimi leti zima tako zgodaj radodarna s toliko snega. Seveda je bilo to treba kar najbolje izkoristiti. Tako sem v minulih dneh bil 4krat na Javorci, seveda vsakokrat po drugi poti. Najbolj lepa in pestra je bila prek Tirskih peči, saj je bila grapa na Lopno peč zasuta s snegom in varovala okovana v led. Tudi ostale variante niso bile zaradi debele snežne odeje nič kaj lažje. Na vseh pa sem pri gaženju nedolžne snežne odeje užival kot muha na kakcu. Dano mi je bilo opazovati gamse, skalnega plezalčka, ptice v krmilnicah, krokarje na nebu, kuro divjega petelina,... Danes pa se nam obeta nova snežna pošiljka in bomo spet lahko naprej uživali v zimi.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
Javorca(Golte) pokuk izpod Bele peči proti Javorci1 Javorca(Golte) utrinek na markirani 2 Javorca(Golte) spomenik NOB3 Javorca(Golte) Tirske peči 4 Javorca(Golte) Ljubno  in KSA5 Javorca(Golte) v labirintih Cmonka6 Javorca(Golte) grapa na Lopno peč7 Javorca(Golte) grapa na Lopno peč8 Javorca(Golte) grapa na Lopno peč9 Javorca(Golte) grapa na Lopno peč10 Javorca(Golte) grapa na Lopno peč11 Javorca(Golte) grapa na Lopno peč12 Javorca(Golte) grapa na Lopno peč13 Javorca(Golte) utrinek na Lopni peči14 Javorca(Golte) pokuk na Zg. Lopo15 Javorca(Golte) grapa na Lopno peč16 Javorca(Golte) utrinek na enem od razglednih pomolov17 Javorca(Golte) utrinek na Zg. Lopi18 Javorca(Golte) utrinek na Zg. Lopi19 Javorca(Golte) razgled z Zg. Lope20 Javorca(Golte) razgled z Zg. Lope21 Javorca(Golte) utrinek na poti proti Konjskemu vrhu22 Javorca(Golte) utrinek na Konjskem vrhu23 Javorca(Golte) Raduha, Peca24 Javorca(Golte) lepe so domače gore25 Javorca(Golte) Vodna loka26 Javorca(Golte) korito za napajanje živine27 Javorca(Golte) Konjski vrh28 Javorca(Golte) pokuk proti Ojstrici29 Javorca(Golte) utrinek30 Javorca(Golte) smučišče Golte31 Javorca(Golte) hotel Golte32 Javorca(Golte) utrinek na Javorci33 Javorca(Golte) utrinek na Javorci34 Javorca(Golte)35 Javorca(Golte)36 Javorca(Golte) utrinek pri Marijini klopi37 Javorca(Golte) Mozirska koča38 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku 39 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku40 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku41 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku42 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku43 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku44 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku45 Javorca(Golte) utrinek pri bivaku46 Javorca(Golte) utrinek na Javorci47 Javorca(Golte) utrinek na Javorci48 Javorca(Golte) utrinek na Odstreljeni peči49 Javorca(Golte) utrinek v Mesarski lopi50 Javorca(Golte) utrinek pri Mesarski lopi51 Javorca(Golte) utrinek pri Marijini klopi52 Javorca(Golte) Mesarska lopa53 Javorca(Golte) utrinek na poti pod Okencem54 Javorca(Golte) utrinek pri Oknu55 Javorca(Golte) utrinek pri Oknu56 Javorca(Golte) utrinek pri Oknu57 Javorca(Golte)58 Javorca(Golte)59 Javorca(Golte)60 Javorca(Golte) na Odstreljenipeči61 Javorca(Golte) na Prepasani peči62 Javorca(Golte) na Prepasani peči63 Javorca(Golte)64 Javorca(Golte) pri bivaku65 Javorca(Golte) pri bivaku66 Javorca(Golte) gamsi v Požganiji67 Javorca(Golte) tudi na Gilteh je treba paziti glede plazov68 Javorca(Golte) v Žlajferjevi brunarci :)69
karibu
uživač cool
janez.novak
Janez! Lepo je v "tvojih" Golteh.
ZoranPeternelj
Zakon..
Gorska planika
9.12.2017
Janez, kako lepo...tvoje slike so mi prav pobožale dušo...
dragovo
5.1.2018
Včeraj od Žekovca na Golte in po Janezovih poteh sem in tja.Tu gor je vedno lepo!!!nasmeh
Javorca(Golte) Pa je le pokukal sonček !1 Javorca(Golte)2 Javorca(Golte)3 Javorca(Golte)4 Javorca(Golte)5 Javorca(Golte)6 Javorca(Golte)7 Javorca(Golte)8 Javorca(Golte)9 Javorca(Golte)10 Javorca(Golte)11 Javorca(Golte)12 Javorca(Golte) Okno13 Javorca(Golte)14 Javorca(Golte)15 Javorca(Golte) Jaslice,dobra ideja!16