Storžek (Belski turn) 2110 m
18.10.2017
Kar nekaj obiska v tem delu KSA danes. nasmeh
S kolegom sva preplezala eno grapo v Mrzli gori, misleč, da vodi nad Prag in, da bova prišparala noge. Seveda. jezen
Kar težko sva zlezla iz nje in se podala prečno proti markirani poti nad Pragom. Nato brez težav do Jezerskega sedla in naprej po JZ grebenu na vrh Storžka. Dol sva se spustila po zavarovani, ampak glede na stanje varoval grem naslednjič raje tudi po grebenu nazaj dol. zadrega
Storžek (Belski turn) 2110 m Lepo...1
Storžek (Belski turn) 2110 m Po travah gor in levo v grapo.2
Storžek (Belski turn) 2110 m V grapi, ki jo zapre ruševje. Na srečo je izhod v trave desno.3
Storžek (Belski turn) 2110 m Strmo prečenje proti markirani poti na Savinjsko sedlo4
Storžek (Belski turn) 2110 m Trije so odšli na Mrzli vrh...5
Storžek (Belski turn) 2110 m ...midva pa na Storžek.6
Storžek (Belski turn) 2110 m Na grebenu proti vrhu.7
Storžek (Belski turn) 2110 m Rahitične jeklenice.8
Storžek (Belski turn) 2110 m Še enkrat najina pristopna grapa...že v senci.9
Storžek (Belski turn) 2110 m Kot da žari.10
palček plezalček
18.10.2017
Dobro sta izkoristila sončnen dan. nasmeh
Jeklenice so res v neuglednem stanju, a meni se mini grebenček tudi ne zdi prav posebna perla.
Storžku v hvalo naj dodam, da je z vrha božanski pogled.
Lisica
18.10.2017
Danes nas je ocitno vse pritegnil Storzek. nasmeh Jeklenice so res v poraznem stanju. Skoda, saj je sam vrh in izlet krasen. Naslednjic verjetno tudi jaz po grebenu gor...in dol. velik nasmeh
Storžek (Belski turn) 2110 m Storžek1
Storžek (Belski turn) 2110 m Storžek - žleb pod vrhom2
Storžek (Belski turn) 2110 m Storžek - markacija pri Koči na Ledinah3
Storžek (Belski turn) 2110 m Storžek - začetek poti čez strme kamnite plošče4
Storžek (Belski turn) 2110 m Storžek5
palček plezalček
18.10.2017
A ste imeli prostorsko stisko na vrhu? jezik
Lisica
19.10.2017
Niti ne, smo se kar lepo zvrstili,...eni gor, drugi dol...zadrega Ali pa sem imela samo jaz tako srečo, ko sem šla gor sem jih srečala 5 ki so šli dol, vrh je bil pa samo moj nasmeh.
6.6.2019
Danes z dilo iz Ledin najprej na Ledinski vrh...razmere za smucanje zlo dobre...pol pa mau poplezavanja na Belski turn...skala dobra...tut dostop po avstrijskih zajlah brez pretresljivih posebnosti...
Storžek (Belski turn) 2110 m1
Storžek (Belski turn) 2110 m17
milepetro
7.6.2019
Si kaj videl kakšne so razmere iz Savinjske strani? Pol za na Storžek ni potrebne zimske opreme?
Borga
Fajn je ce mas kaksen cepin sabo...sploh zjutraj...iz jezerskega sedla po grebenu je kopno...do zavarovane poti iz obeh smeri je pa se sneg, naprej gor po zavarovani poti so pa umes ene tri zaplate, ena cist pri vrhu.
milepetro
7.6.2019
Hvala. Bom vzel zim. opremo če bom šel.
janez.novak
8.6.2019
Kaj mislite, ali bi se dalo iti na Veliko Babo z Ledin po Rudijevi vertikali s cepinom (verjetno je sneg na škrbini med Babo in Ledinskim vrhom), sestopil pa bi proti Jenkovi planini?
Borga
Plezalni del je kopen, do plezalnega dela od Ledin so ene tri zaplate snega, zjutraj mal trde...pol je pa sneg juzen, pred vrhom je bila tut ena zaplata, ki pa jo je danes skoraj ze pobralo...ja cepin je itak fajn imeti sabo, drugac pa ne bo problema...proti Jenkovi planini je blo ene tri teden nazaj zlo neugodno kljub zimski opremi zdj pa mislim da je sneg pobralo...najbolj zoprno je po zrelu do Ledin.
Marx
8.6.2019
Naslednjo sedmico bom šel na Storžek. Zato imam vprašanja:
Ali je odcep za Storžek dobro označen?
Koliko je od odcepa za Mrzlo goro pa do Savinjskeg sedla in potem še do vhoda na plezalno pot do Storžeka?
Ali je mogoče skupaj z Storžekom v opraviti tudi Ledinski vrh?
Marx
12.6.2019
Prvo bom odgovoril na vprašanja:
Odcep za Storžek je označen z nadpisom Klettersteig na balvanu, pa je nekaj zbledel ali je viden.
Odcep Mrzla gora - Savinjsko sedlo, menim brez snegu 15 - 20 minut.
Storžek in Ledinski vrh je mogoče opraviti v enem vzponu.
Razmere pa so takve da je Storžek z Logarske nedosegljiv. Prvo snežišče je na koncu Okrešlja, ta ni problem. Potem je Mrzli dol povsem v snegu, ampak gre. Po Savinjskem sedlu (Vzpon do njeg iz Mrzleg dola je kopen) je spet ker nekaj snega na sestopu do razpotja kjer zapustimo pot do Vellacha i gremo na Storžek.
Problem je zoprno snežišče na vhodu v plezalni del. Menim da tukaj ne pomaga niti cepin (Sneg je pretvrd, jaz ga nisam mogel polomiti ali narediti stopine z smučarskih palicam) kot tudi ni dereze (Snežišče je skoraj navpično. Ni ga mogoče obiti odzgora - problem je ker na dva metra do prve skobe ni več uporišta za nogo - sneg je preveč odmaknut od skale in je ta rupa prevelika. Poskusil sam tudi preplezat zgoraj ampak so skale gladke. In sam končno prenehal.
Zato bi verjetno bilo mogoče na vrh priti prek Ledinskeg vrha.
Kar se ostalih vrhov gre Mrzli Vrh je dostopen, tudi Mrzla gora mi se zdi kopna... Plezalka na Rinko je v snegu kot tudi Turski žleb...
dRM
10.7.2019
Nekaj minut čez 5. uro zjutraj, sedim v avtu na parkirišču Ravenska kočna. Nikjer nobenega, zunaj mračno, oblačno z meglicami in rahel dež(kljub dobri napovedi), skratka razmere nič kaj privlačne, vendar se vedno spomnim, da me gore vedno osupnejo, če le ne obrnem.

Kljub vsemu se zanesem na vremensko napoved in jo mahnem proti Slovenski poti do Ledin. Malo pred vstopom v zavarovano pot, še med ruševjem, se je dež okrepil tako, da sem prevedril dobrih deset minut med(pod) ruševjem. Dež na srečo ni trajal dolgo, zato s polnim zagonom štartam proti Slovenski poti. Pri razpotju za Slovensko pot in pot čez Žrelo, stoji tabla, da je pot čez Žrelo uradno še vedno zaprta.

Slovenska pot, po mojem mnenju, je dobra, markirana in vzdrežavna, zato ne predstavlja kakih težav. Meni osebno je pot zelo všečna, zato se mi vedno prehitro konča. mežikanje

Pri Kranjski koči na Ledinah spijem kafe in rečem nekaj(daljših nasmeh ) besed z novo oskrbnico, ki je bila še lansko leto na Kališču. Od Kranjske koče nadaljujem v smeri Jezerskega sedla. Nekje na pol poti do sedla, sem se moral obleči bolj zimsko, kajti temperatura je bila le nekaj stopinj, plus pihal je mrzel veter. Zato je potrebno imeti tudi poleti topla oblačila, rokavice in kapo vedno v nahrbtniku.

Pot do sedla drugače brez posebnosti, če ne štejemo prekrasne poglede na okoliške gore. Iz Jezerskega sedla se spustim proti Savinjskemu sedlu, malo pred njim pa zavijem levo proti Storžku.

Zavarovana pot na Storžek postreže na začetku z "zanimivo" jeklenico. Potrebno je nekaj premišljenega manevriranja, vendar nebi smelo predstavljati težav nekomu, ki je že kdaj prijel kako "zajlo". Naprej proti vrhu je pot dobra, vendar kot velja za vsako zavarovano pot, zahteva nekaj koncentracije in pravilnih odločitev. Uporaba samovarovalnega kompleta je na določenih delih prava odločitev, sploh če se na pot odpravljate sami. Na vrhu Storžka so bili krasni razgledi daleč naokoli, vreme pa je bilo res idilično in o tem sem pisal na začetku, da me gore vedno osupnejo in nagradijo, če le ne odneham po nepotrebnem.

Sestopil sem po isti poti vse do Ledin, tam pa sem izbral lovsko pot za sestop. Vse poti so dobre in lepo markirane(mogoče malo manj vidne rdeče pike pod Storžkom). Celotna pot, minus klepetanje ob dveh kavah na Ledinah, mi je vzela slabih 5 ur hoje. Snega ni več nikjer po poti.

Strnjena video posnetka zavarovanih poti:
Slovenska pot
Zavarovana pot na Storžek

Storžek (Belski turn) 2110 m Po dežju med ruševjem1
Storžek (Belski turn) 2110 m Pogled proti Žrelu2
Storžek (Belski turn) 2110 m Ker je bilo po dežju, je bilo črnih močeradov na desetine.3
Storžek (Belski turn) 2110 m Velika(Koroška) baba4
Storžek (Belski turn) 2110 m Obeležje o tragediji na Ledinah14
skala123
20.8.2019
V soboto v organizaciji Slovenskega gorniškega kluba Skala lepa tura na Storžka.Izhodišče pri koči pod slapom Rinka.Sam vzpon na vrh Storžka,zahteva veliko pazljivost(klini potrgani,jeklenica zelo ohlapna).Na vrhu pa čudoviti razgledi.Lep gorniški pozdrav.
Storžek (Belski turn) 2110 m na začetku poti1
Storžek (Belski turn) 2110 m na vrhu Storžka16
Storžek (Belski turn) 2110 m čudoviti razgledi z vrha17
Storžek (Belski turn) 2110 m Mrzla gora18
Storžek (Belski turn) 2110 m gorniki Slovenskega gorniškega kluba Skala na vrhu Storžka19