Velika planina
tomas
2.1.2019
Verjetno so štrukli še zmerom dobri. Smo pa pred mesecem preživeli vikend na veliki planini. In seveda probali kuhančka na Zelenem robu. Fuj. Takega praška ne dobiš niti kje ob Ljubljanici za novo leto.Pa nismo niti probali še enkrat.Tako da ne vem ali je bil spodrsljaj ali pa je zmerom tako.jezen
Štruklji na Zelenem robu niso več to kar so bili.
grega_z_brega
2.1.2019
tud skrb za naravo....jezen
anitagoitan
3.1.2019
Pojdite raje naprej do Male planine v Jarški dom na odličen jabolčni zavitek in domač čaj za več kot 30% po nižji ceni. Štruklji na Zelenem robu se najprej oddtajao dol pri nihalki, potem jih še 1x zamrznejo..še mal sranja je na koncu. Čaj iz cenene filter vreček v okrušenih skodelicah pa po 1,90€, sramota oderuška!
Tudi jaz se gostišču na Zelenem robu na daleč izogibam. 20 minut stran so tri veliko bolj priljubljene destinacije z okusno hrano in zmernimi cenami.
tinky
3.1.2019
Kakor za koga.
zlatica
Res je, se strinjam s tinky-em, kakor za koga...velik nasmeh
Janez Seliškar
19.1.2019
Cesta s prelaza Volovjek do parkirišča na Rakovih ravneh je očiščena a neposuta. Parkirišče je očiščeno in prostora je dovolj. Cesta do odcep kolovoza na Gojško planino povožena s teptalcem snega, naprej je uhojena gaz. Takoj, ko se zjasni bo planina pravljična.
Velika planina Zima na planini1
19.1.2019
Danes kar v 2/3 družinski postavi na nam bližnjo Veliko Planino. Ajda se počasi pripravlja za maturo in bo potrebno, da en dan v vikendu ostane doma. Štart pri Calcitu. Kmalu se plundrast sneg spremeni v bolj suhega. Na planoti je snega kar nekaj, je pa precej spihan. Na Gradišču nekaj razgleda na zimsko idilo in nekaj megle. Postanek v Domžalskem domu, nato pa spet nazaj. Pasje pečine so normalno prehodne.
Velika planina Nad Primožem1 Velika planina Zimska idila2 Velika planina Pri Kisovcu v gamaše3 Velika planina Na vršini4 Velika planina Na Gradišču5 Velika planina Spust6
1.2.2019
V pričakovanju, da bom pred vrhom hriba užival v močnem sneženju, sem se hudo uštel. Od napovedanih padavin sem se še najbolj zmočil s snegom, ki je padal z drevja.velik nasmeh Zares odličen sprehod, čeprav ga je do Primoža ovirala poledenela cesta in gaženje celca od lese naprej. Z Maretom sva izza peči sama navijala za naši dve finalistki, ki sta z osmim in dvajsetim mestom dosegli super rezultat.
midori
18.2.2019
15.2.2019 kljub oznaki pri Kranjskem raku,da je cesta splužena in posuta ni tako.zmedenSplužena je posuta pa ni.Gor lahko prideš samo če maš srečo, da se pred tabo nihče ne ustavi,ketne ali 4x4.Tudi jaz sem se obrnila in šla lepo peš iz Kranjskega raka skozi gozd do kamnoloma nato levo proti Koči Na Kisovcu, po 10 minutah desno proti Mali planini.Lep nezahteven izlet fino je če imas sabo palice in male dereze za na čevlje.
Lep enodnevni izlet. Priporočam
Velika planina1 Velika planina2 Velika planina3 Velika planina4 Velika planina5 Velika planina6 Velika planina7 Velika planina8 Velika planina9
anitagoitan
18.2.2019
Piše: Cesta plužena, ni posipana!
Velika planina Vzhod na Mali planini, 16.2.1
Bojan2857
18.2.2019
A pol do mačkinga kota se ne morem pripeljat, sem glih hotu sprobat nove teniskevelik nasmeh
23.2.2019
Iz Kranjskega raka čez Kisovec na prepihano Velko. mežikanje
Do kamnoloma se da sicer brez težav pripeljati, ampak danes se pa res nisem sekiral za dodatne pol ure hoje.velik nasmeh
Velika planina Kisovec že skoraj kopen.1 Velika planina Mimo Jarškega doma...2 Velika planina ...in Domžalskega...3 Velika planina ...na Gradišče.4 Velika planina5 Velika planina Sestop mimo Zelenega roba...6 Velika planina ...ob čudovitih pogledih...7 Velika planina ..na Veliki stan.8 Velika planina9
9.3.2019
Danes po moji klasični stezici od Vegrada do Mareta (Jarški dom), kjer sem navijal za Žana. Snega zgoraj toliko, kot devetega maja v osemdesetih... Nekaj ledu je edino še na stezici čez Pasje pečine, kjer je treba malce zabremzat. Povsod suho, le na dveh, treh mestih na debelo nanešeno listje, nevarno za gležnje.