Košenjak
13.1.2015
Danes na najvišjem vrhu Kozjaka. Dravograd-Goriški vrh-Košenjak-Goriški vrh-Dravograd. Tu in tam malo poledenelo,zgoraj 15 cm snega drugače pa pot povečini kopna. Med potjo močan veter,predvsem na jasah, na vrhu pa prijetno toplo in prekrasen razgled na KSA,Karavanke in Julijce.
Košenjak Uršlja gora in Šteharski vrh.1
Košenjak Obir in Mali Obir.2
Košenjak SV.Janez Krsnik.3
Košenjak Vrh sameva.4
Košenjak Prekrasen razgled.5
Košenjak Lavamund spodaj.6
Borut1
10.2.2015
V nedeljo (8.2.2015) na vrhu Košenjaka. Pot od doma je shojena in nič poledenela. Tik pod vrhom zameti do 80 cm, po poti pa do 30 cm snega.
joža x
14.2.2015
Danes na Košenjaku,lepo sončno,snega proti vrhu do kolen,tudi drugje dovolj za spust z smučmi(navadne alpinke) do planinskega doma,ki je bil zjutraj zaprt, potem pri povratku pa odprt.Do planinskega doma se ,da z avtom normalno pripeljat z solidnimi gumami se razume.
Košenjak ansambel z ojstrice3
19.3.2015
Koliko snega je še na Košenjaku? Kako prehoden je Kozjaški greben?

Hvala
28.12.2016
Danes gor. Je bilo potrebno najti turo, ki ni toliko izpostavljena severnemu vetru. Iz Dravograda gor čez Goriški vrh in nazaj enako. Pot lepo sledljiva, postavili so tudi dve novi klopi ob poti. Ni bilo prehladno, samo severni veter je pa kar pihal, še posebej na jasah in manj pokritih delih poti tako, da je fajn z nosa kapalo, pa v roke zeblo. Vseeno, pa lepa tura za zluftat in kondicijo vzdrževat.
Košenjak Labod.7
bogi
5.6.2017
V soboto smo obiskali Košenjak. Pohod pričeli v Dravogradu, mimo lovskega doma in se čez Goriški Vrh povzpeli na vrh Košenjaka. Sestop proti planinskemu domu in spust do vasi Ojstrica, kjer nas je čakal prevoz. Celotna pot je dobro markirana.
Večina poti poteka po gozdu. V minulih dneh je bilo dosti padavin, zato nam je pot otežila sopara ter ponekod blatne poti. Na planinskem domu pa na jedilniku odličen ričet.
Imajo pa v teh krajih odličnega umetnika ki zna ravnat z lesom. Večkrat ob poti naletiš na njegove izdelke.
Košenjak še v Dravogradu1
Košenjak ob cerkvi lepe skulpture muzikantov17
bos
13.8.2017
Danes izberemo nekaj lažjega za našega triletnika ter gremo od Planinskega doma Košenjak na vrh.
Košenjak pogled od Planinskega doma Košenjak proti Uršlji gori1
Janezs
25.11.2017

IZ LABODA, NA KOŠENJAK

Tri tretine poti kopne in na nekaterih delih nekaj ovir od obilice sneženja,(polomljeno drevje). Zadnji del pa po shojenem snegu na vrh. Pot lepo označena in ne prestrma. Bilo je kar nekaj pohodnikov. LP.
Košenjak Pot poteka ob potoku1
Košenjak Pogled na naše poznane gore13
primozg
20.2.2018
V soboto s planinskega doma na Košenjak in nazaj. Slike in opis na https://gorskimoz.wordpress.com/2018/02/20/soncni-kosenjak/
vespuci
29.4.2018
Včeraj na Košenjaku, pot brez posebnosti, suha, na vrhu še nekaj zaplat snega.
7.11.2018
Nekaj slik z včerajšnjega izleta Bistriški jarek - Mlake - Pernice - bivak Piramida - Košenjak - sv. Urban - Kozji vrh - Pernice - Bistriški jarek.
Celotna pot je normalno prehodna, ponekod zaradi spravila lesa pa precej blatna.
Lp, Tadej
Košenjak Ob poti27
Košenjak Začetek in konec poti v Bistriškem jarku28
7.11.2018
@Tadej si bil prvič na tej poti? Če ja, me zanima tvoja ocena kako je označena pot.
Hvala.
Lp, Nino
7.11.2018
Bil sem prvič, pot je dobro označena, markacije so dokaj nove.
Moj skromni prispevek od včeraj. Kot ste morda pogruntali me Tadej povabi na vsake kvatre na tako zanimivo turo. Z veseljem se mu pridružim.Vožnja na Koroško prek Avstrije pa je dolga.Štart je bil v Bistriškem jarku .Pri mejnem prehodu Muta sva zavila na levo mimo opuščenega mlina v vasico Mlake. Ta kmetija je na višini 500 višincev.Pozdravila sta naju prijazna domačina.Pot je dobro označena .Za te označene poti odlično skrbi PD Bricnik iz Mute.Nato sva prispela v vas Pirnice. Kar nekaj sva spet prehodila, da sva prišla do lovskega bivaka Piramida-zelo lepo je tukaj.Nato pa najin osrednji cilj dneva na Košenjak. Kar nekaj časa hodiva po mejni črti med Avstrijo in Slovenijo.Potka je tu lepo uhojeno.Z vrha pa še k cerkvici Sv. Urbana. Nazaj grede pa še na Kozji vrh.V vasi Pirnice pa zavijeva pri cerkvi na levo po označeni poti nazaj na izhodišče.Vidno je bilo, da se po tej poti malo hodi.
Košenjak Štart v Bistriškem  jarku pri domu glasbe-moje poimenovnje.1
Košenjak Slikano pri povratku-zjutraj je bilo še pretemno za uspešen posnetek.2
Košenjak Pred domom je kup teh lesenih kipcev-ta je prav primeren .3
Košenjak Dan se je že naredil-nisva rabila pomoči lučk.Pot je označena .5
Košenjak Pri gorski kmetiji v vasici Mlake.6
Košenjak Če ne slikaš začetka vasi na tabli ali hišnih številk v vasi si ne zapomniš vasi.7
Košenjak v vasi Pirnice.8
Košenjak Dol po drugi poti.39
Košenjak Označena potko nas varno pripelje dol.40
8.1.2019
Za Silvestrovo in v začetku novega leta na Košenjaku. Iz Dravograda preko Goriškega vrha na vrh Košenjaka in enako nazaj. Na poti je nekaj na novo podrtih dreves, ki se dajo brez težav obhoditi. Pot v celoti kopna razen nekaj manjših snežnih delov na čisto zadnjem vzponu. Lepi razgledi in sonce ter rahel veter.
Košenjak Steharnikov vrh in Uršlja gora.1
Košenjak Lavamund.11
Stamp
24.9.2019
prosim za mišljenje o planu rute sa slike..
Košenjak Kosenjak - kruzna1
25.9.2019
@Stamp kar na pot mežikanje
Lp, Nino
Stamp
11.10.2019
Bili, išli kako je gore nacrtano, u krug. Malo smo zeznuli dan : išli smo kad je u Hr bio praznik (utorak), i zaboravili da u Slo nije, pa smo jeli hranu iz ruksaka.. nasmeh
Jako lijepo uređene staze i putevi, bez nabacanih grana od srušenih stabala na staze (kao kod nas vrlo često), pokošena i/ili ubažena trava, bez trnja i grmlja i sl ... kak da se tu puno hoda (a bili smo saminasmeh )..
Šteta za skromni vidik sa vrha..
Slike sa ove rute su na ovom linku..