Tošč
1.2.2015
Danes spet ena domača, idilčno snežna turca na kralja Polhograjcev, če odštejemo stolp na Pasji Ravni.
Štartam na parkirišču Trnovec ter naravnost gor preko kmetije Omejc na vrh.Pot je manj uhojena, snega je do kolen in se je spodaj že malce ojužil, da je lepo škripalo pod nogami, višje proti vrhu pa je ostal popolnoma suh.Danes sicer ni bilo govora o kakšnih procesijah, vendar se nas je na vrh vseeno kar nekaj zvrstilo, tudi nekaj zgodnjih tekačev.Vmes je bilo na obdobja tudi nekaj snežnih ploh, višje se je začeja pojavljati tudi megla in hlad.Za sestop sem kolegu pokazal najhitrejšo pot v dolino preko Via Dide, ki je bila za doli danes malce tečno drsna, a nič posebnega.
Lepa snežna tura, ki polepša sivino dnevanasmeh.
Tošč V Trnovcu na 500m že novega kidajo1
Tošč Gospod je bil že na VDV in Bogatinskem sedlu11
Tošč Via Dida - Rovtar12
1.2.2015
Tale Via Dida, me še čaka. Me že dolgo vabi!
Kokta
5.4.2015
Na Tošču je danes tudi malo snežilo nasmeh
Tošč10
Tošč14
9.4.2015
Včeraj po krožni poti na Tošč. Seveda začetek po Via didi, ki je bila že dalj časa načrtovana, nato čez Mali Tošč, spust do lovske stezice, ki preči Tošč po južni strani, nato pa po strmi zakraseli poti na vrh Tošča. Spust na Gonte in po lepo razgledni cesti do avtomobila. Poti na Tošč so zakon, Via dida je zakon, Polhograjci so zakon!
Tošč začetek1
Tošč Na vrhu Tošča5
Tošč Razgled z vrha6
26.2.2016
Na Tošču je od jutra komaj kakšen cm poprha.
Gor sem se povzpel čez Via Dido, z vrha pa sprva po grebenu v smer Sv. Jederti, nato pa po novi gozdni cesti, kjer je vztrajal še stari sneg.Zgoraj je bilo pod nulo, sledi enega pred mano.Snega je bilo vseeno dovoj, da je po poti zimsko škripalo pod nogamivelik nasmehnasmeh
Tošč Rovtar1
Tošč Proti Jakobu11
Tošč Tečen pes pri Omejcu se je le umaknil, zadaj Polh. Grmada13
26.2.2016
Viharnik, kje si torej zavil po novi gozdni poti, najbrž je to v desno ali kako?
viharnik
Z vrha po grebenski poti v smeri Sv. Jederti cca 30m, potem rahlo desno na vzporedni greben (vidna potka) vse do ovinka gozdne ceste, ki se levo prevesi do Logarja, Dolinski mlin, mi pa krenemo desno in se navzdol vedno držimo desne.Cesta naposled pripelje do ceste, ki je stičišče cest z Gont, Kozjeka, poti čez Omejca in Via Dido.
Tošč Konec grebena, kjer zavijemo desno po gozdni cesti1
20.12.2016
Tošč se je danes nad 900m kopal v toplih sončnih žarkih.Na vrhu tradicionalno Božično drevo z okraski daril, ki so se danes še posebej lesketali v zlatem decembrskem soncu.Obiska za tak lep dan nobenega, razen mene, niti tekačev ni bilo, sam v soncu in razgledih ter rahlem šumenju južnega vetranasmeh.Gor sem šel po hitri Via Didi, dol pa čez Omejca.Lepa bližnja tura, ki je nadomestila Julijce, zaradi zgrešene napovedi pol dneva v oblakih.SREČNO 2017!
Tošč Via Dida1
Tošč Pri klopci 950m se je nazajgrede sonce borilo z meglo 14
Tošč15
8.1.2017
Tošč je hrib, na katerega se vedno znova vračaš, ko ga enkrat osvojiš, ne moreš da ga ne bi vzel za svojega. Vrh ima vedno kakšen obisk, danes sem na njem opazila tudi precej popularnega župananasmeh, pod vrhom je tudi vpisna knjiga. Vse poti nanj so lepe, najbolj popularna je z Gont, od koder se vzpenjajo tudi pohodniki, ki prej obiščejo že Grmado, a meni najljubša je pot od sv.Jederti. Mehka, zakrasela, vije se pod starimi borovci, običajno bolj samotna.
Tošč ob poti1
Tošč pogled na vas Selo19
Tošč20
24.1.2017
V teh dneh ljubljansko kotlino loči od vrhnjega solarija le ena ura hoda.
Na Tošč se povzpnem od ledenega Rovtarja na severu pri -6,5C.Naprej do Gont je cesta posuta in kopna.Greben M.Tošča do vrha je zasneženo shojen z zbitim snegom, mestoma led, nekaj kopnin na jugu prečke.Ker je pot hrapavo pomrznjena, ne drsi dosti za sestop.Vrh Tošča je sonce ogrevalo le 50v.m, v daljavi se je opazil tudi mizasti otoček Pasje ravni s kupolo radarja.Da o vsaj 1h sončenja sploh ne govorim, Finska savnavelik nasmehnasmeh
Tošč Za ovinkom Gont2
Tošč Otok Pasje ravni6
Tošč Sonce!7
Tošč Leden slap pr Rovtarju9
silvo1952
15.4.2017
Včeraj, v sončnem in delno vetrovnem vremenu, smo opravili pohod s Topola pod Grmado, spust na Gonte, vzpon na Tošč, povratek na Gonte, vzpon na Grmado in vrnitev do izhodišča. Na poti na Tošč ni bilo drugih obiskovalcev, medtem ko je na Grmadi bilo veliko prometa. Lepa in zanimiva tura.
Tošč preko grička1
Tošč pričetek in konec poti12
Lisica
6.12.2017
Današnji Tošč. Temperaturna inverzija in čez dan pospešeno taljenje snega, mestoma drsi, prav veliko snega pa ni...
Tošč10
10.12.2017
Turno popoldanska na vetrovnega Očaka Polhograjcev od Legastje gor po novi vršni gozdni cesti na SZ greben.
Razen enega pohodnika, ki je dejal, da na Polh. Grmadi se malo bolj rovari južni veter, sem med turo poslušal le škripanje bukev naokoli. Doli nekaj smuke, nekaj peš, drugače krasna kondicijska turanasmeh
Tošč Levo Grmada3
Tošč Kaj se tudi utrga5
Tošč Privilegij kot prvega v cel sneg nove gozdne ceste6
Tošč Na grebenu pod vrhom8
Tošč V strmino vrsnega rebra grebena severnega napihanca samo še v prvi gor, 3st9
Tošč Veter je prenašal sneg10
Tošč Kar luštno po puhcu12
Tošč Do mraka pri avtu, v Ločnici rahel sneg, - 1.5C14
ranyhyn
25.2.2018
Danes na Tošč po "via Dida" - pot bila pred zadnjim sneženjem zgažena, danes pa sem sam na novo gazil oz naredil stopinje. Ko sem prišel na pot, ki gre od Govejka proti Tošču, pa je pot že zgažena, na določenih mestih pa je veter nanašal sneg na gaz in jo ponekod popolnoma prekril, sicer pa nobenih večjih težav.
Tošč Začetek, vidna prejšnja gaz pod novozapadlim snegom.1
Tošč Cesta je v spodnjem delu precej kopna.4
Tošč Udiralo se je nekje 30-40cm, mestoma manjšo težavo predstavljajo upognjena drevesa.5
Tošč Na poti od Govejka proti Tošču, lepo vida gaz.7
Tošč Veter mestoma zasipal gaz.8
nejcf
23.6.2018
Danes pa en krajši krog po Polhograjskem hribovju. Od Legastje sva se po cesti vzpela do turistične kmetije Gonte in naprej na Tošč. Vrnila sva se čez Gontarsko planino in mimo Govejka. Po dolgem času spet ni bilo tako vroče.
Tošč Na štartu1
Tošč Kar strma cesta2
Tošč Proti jugu3
Tošč In Kamniško-Savinjskim Alpam4
Tošč Z Gontarske planine5
Tošč Skoraj na Govejku6
Tošč Osliček na izhodišču7
22.12.2018
Danes pa sva šla z našim Tadejem na Tošč.To je bil bolj jesenski pohod kot zimski.Vmes sva šla še na Mali Tošč. V zgornjem delu poti pa je bilo že malo poledenelo, vendar nič pretesljivega. Vrh pa ne razočara nobeno leto. Vsako letu je tu smrekica. Pod smrekico pa je bila celo čokolada-hvala dobrotnikom. Dol sva šla nato po zahodni poti.