Polhograjska Grmada
7.5.2010
Tako pa je bilo danes na Grmadi.
Na vrh sem se povzpel iz Dvora, sestopil pa sem v sem v Belico. Obe poti sta v spodnjem delu precej blatni, sicer pa brez posebnosti.
Lp Tadej
Polhograjska Grmada Ob poti.1 Polhograjska Grmada Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc).2 Polhograjska Grmada Pot čez travnik.3 Polhograjska Grmada Ob poti.4 Polhograjska Grmada 800 m.5 Polhograjska Grmada Razgled.6 Polhograjska Grmada Pot na Grmado.7 Polhograjska Grmada Utrinek.8 Polhograjska Grmada Malo pod vrhom.9 Polhograjska Grmada Vrh Polhograjske Grmade.10
Pero19
15.11.2010
Včeraj sva se z drago podala gor. Sonca je bilo le za odtenek, je pa zelo pihalo. Štartala sva malo pod 'Mehačkom'. Včeraj sem tudi prvič sprobal pohodne palice, dobra zadeva.. jezik pa lep pozdrav!
joža x
10.3.2011
Včeraj sem hodil iz P.Gradca čez malo Grmado na Grmado,v senčnih legah malo ledu in snega,na soncu malo blata,pa tudi zgodnje plazilce sem srečal.Isto na Lubniku,kamor sem mahnil še popoldne,za 200 prevoženih km bi bila samo Grmada pač premalo.
Polhograjska Grmada še kljubuje1
30.9.2011
Tako lep dan je potrebno izkoristit, ker sem imel čas samo popoldne sem se odločil za vzpon na Grmado iz Polhovega Gradca, sestop proti Gontam od tam pa proti Polhovemu Gradcu.
Vreme naravno fantastično in jasno. Vsem priporočam to kratko turo. Malo manj je zahtevna iz Gont, medtem, ko tista iz Setnice pa je malo bolj izpostavljena, toda pot je dovolj široka za normalno hojo.
Po 15 letih.nasmeh
Polhograjska Grmada Pot, v kratkem zavije levo iz ceste1 Polhograjska Grmada Zadaj Blegoš2 Polhograjska Grmada Sv.Lovrenc nad Polhovem Gradcem3 Polhograjska Grmada Šel sem po grebenu in prišel tamle ven, je malo uhojeno4 Polhograjska Grmada Tošč5 Polhograjska Grmada Tudi tu so skalne strmine6 Polhograjska Grmada Setnica, kmetija odprtih vrat7 Polhograjska Grmada Prelepi razgledi na KSA8 Polhograjska Grmada Iz zahodnega grebena Grmade9 Polhograjska Grmada Klopc je polno vsepovsod10 Polhograjska Grmada Sem vesel, da smo od Ljubljane odmaknjeni le 30km11 Polhograjska Grmada Potek poti, zadaj vrh Grmade12 Polhograjska Grmada Tu grem gor, obstaja lažja pot13 Polhograjska Grmada Vrh Grmade14 Polhograjska Grmada Triglav15 Polhograjska Grmada Oj, živjo domač, kjer že ste tamle daleč zadaj16 Polhograjska Grmada17 Polhograjska Grmada Katarina nad Lj.18 Polhograjska Grmada Ljubljana19 Polhograjska Grmada KSA, že skoraj vse prehodil.20 Polhograjska Grmada21 Polhograjska Grmada Gonte22 Polhograjska Grmada23 Polhograjska Grmada Iz Gont nekaj malega zavarovano24 Polhograjska Grmada Gonte, sorodstvo od očeta, pa čeprav prvič tu in jih ne poznam25 Polhograjska Grmada Razpotje, tu nadaljujemo na Tošč, na Grmado, ali pa spust proti PG oz. v smeri Medvod26 Polhograjska Grmada Adijo grem proti PG27 Polhograjska Grmada Nepogrešljivo spominsko drevo v naših koncih28 Polhograjska Grmada Spust proti PG precej sitno, bolje se usmirit višje desno proti gradu29 Polhograjska Grmada V bližini izhodišča30
Pero19
1.10.2011
@ljubitelj gora, zelo lepe slike in opisi pod njimimežikanjecool
Enka
1.11.2011
Sonce smo srečali šele nekje na 800 mnv, a se je splačalo. Napolnili smo zaloge vitamina D in uživali ob zanimivih razgledihnasmeh. Pot iz Polhovega Gradca čez Setnico in po grebenu na vrh je zame definitivno najlepša planinska pot daleč naokrog.
Polhograjska Grmada Od Polhograjske Gore je kukal iz megle le vrh1 Polhograjska Grmada Tudi polhograjski konci so se odeli v jesenske barve2 Polhograjska Grmada Utrinek3 Polhograjska Grmada Pridih visokogorja4 Polhograjska Grmada Jap, ponekod je pot res skoraj prepadna (a vedno dovolj široka)5 Polhograjska Grmada Proti KSA6
6.11.2011
Ljubljanska megla mi je zjutraj hotela pokvariti dan, pa se nisem dala in jo mahnila na Grmado. Sprva je kazalo bolj klavrno, potem pa se je pokazalo modro nebo in posijalo je sonce, čeprav se je bolj skrivalo za oblaki. Obiskovalcev pa kakor čez vikend v BTC-ju.nasmeh Očitno smo vsi željni pogledov v dolino, pa čeprav z višine 898mnv. Preživela sem lep, topel jesenski dan.
Polhograjska Grmada Sonce se je stežka prebijalo skozi meglo.1 Polhograjska Grmada Pajkova žrtev je očitno ušla na svobodo.2 Polhograjska Grmada Skrivnostne sence3 Polhograjska Grmada Manjka le pika na i - sonce.4 Polhograjska Grmada Z nasmeškom sem se ozrla v megleno dolino.5 Polhograjska Grmada Oba sva gledala v modro nebo.6 Polhograjska Grmada Rdeče, pa čeprav ni cveteče.7 Polhograjska Grmada En hribček bom kupil......8 Polhograjska Grmada Jesenska rožica tik pod vrhom.9
6.11.2011
Tale Grmada me je spominjala na zadnjič, ko sem se povzpel na Košutico, ki je dobrih 1950 mnv nad morjem, Grmada pa le slabih 900 mnv.
tisa
@ljubitelj gora, rada verjamem,da je bilo tudi na Košutici lepo,čeprav sama še nisem bila na vrhu,sem pa jedla dobre žgance na planini Korošici.Lp
miri
@tisa,a tako dobre?
Polhograjska Grmada1
6.11.2011
Verjamem, da so bili tile ravno tako dobri kot moji,ki so bili ajdovi.nasmehmežikanje
legenda
8.12.2011
Danes sva se povzpela na Grmado iz Polhovega gradca čez Setnico in po grebenu do vrha.Razgledi prekrasni,močan SZ veter pa naju je spremljal v obe smeri. Sestopila sva proti cerkvici sv.Uršule in naprej po isti poti do izhodišča.Kmetija odprtih vrat je med tednom zaprta.
Polhograjska Grmada kmetija odprtih vrat1 Polhograjska Grmada cerkev sv.Uršule2 Polhograjska Grmada3 Polhograjska Grmada4 Polhograjska Grmada pod malo Grmado5 Polhograjska Grmada vrh v ozadju6 Polhograjska Grmada na vrhu PG7 Polhograjska Grmada razgledi8 Polhograjska Grmada pogled priti KSA9
viharnik
5.1.2012
Da se preveč ne prenajem ljubljanske megle naredim turo na Polhograjsko Grmado.
Pot začnem z glavne ceste preko doline Rovtarja in Gont na vrh.Cesta je asfaltna in primerna ob sedanji razmočenosti tal.Zgoraj me pričaka medla krogla sonca, ki je kljub temu dala nek topel impulz življenja, od JZ pa je pihal veter.Višje gore so bile danes zavite v visoko oblačnost, vmes tam do 1600m pa srednja jasno-vidna plast.Ljubljansko kotlino pa je prekrivala meglena oblačnost.Tura je bila zelo prijetna in priročna.nasmeh
Polhograjska Grmada Dolinica pred Rovtarjem je tak čas okovana v led, sedaj pa potok žubori1 Polhograjska Grmada Tihožitje sonca in narave pri Rovtarju2 Polhograjska Grmada Gonte in Sv.Jakob desno, snega pa je vsega pobralo3 Polhograjska Grmada KSA v oblakih4 Polhograjska Grmada Na vrhu s Krimom v ozadju5 Polhograjska Grmada Tošč in Karavanke z delom KSA(Storžič)6 Polhograjska Grmada Proti koščku vidnih julijcev7
MajaO
Lunatic
Jutri pa tradicionalna nočna s PG eek
bperc
5.1.2012
Mogoče kdo ve, če je v bližini kakšna želežniška postaja in če je koliko je do izhodišča.
Lunatic
Verjetno najbližja v Medvodahzmeden, je kar nekaj peš do spodaj oz. možnost še kar dolge po grebenuzmeden. Drugače najbolj pogosto izhodišče za jutrišnjo nočno z druge strani in sicer s PGnasmeh
Janez52
5.1.2012
Železnica po moje ni ravno najboljša varianta za na Grmado. Malo sem pogledal po zemljevidu pa se zdi, da je najbližja želežniška postaja v Medvodah. Iz Medvod do vrha grmade je okoli 13 km in ene 600 m višinske razlike.
bperc
Potem bomo pa drugič šli, ko bo avto na voljo. Hvala za odgovor.
jax
5.1.2012
A na avtobus pa niste pomislili? Do Polhovega Gradca vozijo kar redno.