Polhograjska Grmada
katty
5.1.2012
Ali pa tko, da greš najprej z vlakom do Lj, pol pa na avtobus. Čeprov pa je pol malo več problema z prevozom nazaj do Ljzmeden. Če bi malo naokrog povprašal za prevoz, bi se verjetno kdo našel, ki bi ga ponudil. Sej nam gornikom nikoli ni to težko ponuditmežikanjemežikanje.
viharnik
Kdor pride z vlakom do Ljubljane je najbolje tam izstopiti, potem pa na mestni avtobus št.5 za končno postajo Podutik.Od tam je slaba ura do Toškega čela, do Katarine še 5km/1h, preko grebenske poti na Polh. Grmado pa še dodatno 1h15min.Skupno torej ~ 3h30min do vrha.
7.1.2012
6. januarja 2012 je bil 21. jubilejni nočni pohod na Polhograjsko Grmado, zame pa 10. Razmere niso bile prav nič zimske, saj je bilo suho in zmerno vetrovno, luna pa skoraj v polnem sijaju.
Polhograjska Grmada1 Polhograjska Grmada Marljive članice društva vpisujejo pohodnike2 Polhograjska Grmada Pa gremo!3 Polhograjska Grmada4 Polhograjska Grmada Pri lovski koči5 Polhograjska Grmada V zavetju se prileže topel čaj.6 Polhograjska Grmada Proti vrhu7 Polhograjska Grmada8 Polhograjska Grmada Pri turistični kmetiji Mehaček pa veselica do ... :-)9
Lunatic
7.1.2012
MAl preveč ljudi oz . predobre razmere....
otiv
27.2.2012
Danes pa na Katarino,
premerit njeno dolžino.
Korake nisem štel,
sem bil pa vesel,
da sem se na Grmado povzpel.

Sonce je sijalo,
a kake hude toplote ni dalo,
saj mrzel vetrič je pihal,
ob poti cvetoči se teloh nasmihal,
jaz pa veselo v breg sem sopihal.

Ptice so prepevale
svojo ljubezen izžarevale,
jaz pa v reso se zapodim,
da šopek mami naredim
in z njim bolečino srca prepodim.

ksena
23.4.2012
Ker se je v soboto popoldne "odprlo" nebo je bilo treba dobro izkoristiti dan in tako sva se podala na krožno pot. Začela sva v Dvoru, par 10m pred gotsko cerkvico v Dvoru, nadaljevala po dobro označeni poti najprej na Malo Grmado, potem na Grmado in nazaj proti Belici.Pot bp, proti Belici na nekaterih odsekih nekoliko blatna. Na splošno lepa tura. Priporočam.
Polhograjska Grmada1 Polhograjska Grmada2 Polhograjska Grmada pogled na zeleno dolino3 Polhograjska Grmada na razgledni točki4 Polhograjska Grmada5 Polhograjska Grmada Mala Grmada6 Polhograjska Grmada zadnji vzpon pred Grmado7 Polhograjska Grmada na vrhu8 Polhograjska Grmada vračanje proti Belici9 Polhograjska Grmada10 Polhograjska Grmada ob poti11
6.5.2012
Današnji malce kisel dan je bil kot nalašč za sprehod po sredogorju. Avto smo pustili v zatrepu doline Ločnice pri Rovtarju. Na vrh smo se odpravili po cesti mimo kmečkega turizma na Gonteh. Tam se izplača ustaviti, ker so cene ugodne, hrana pa je dobra. Razgleda z vrha Grmade ni bilo prav dosti. Spustili smo se po poti vzpona. Na koncu smo dočakali še nekaj sončnih žarkov. Opisana pot je kot nalašč za prijeten družinski izlet.
Polhograjska Grmada Vzpon po cesti od Rovtarja1 Polhograjska Grmada Kmečki turizem na Gonteh2 Polhograjska Grmada Na vrhu3 Polhograjska Grmada Nekaj razgleda4 Polhograjska Grmada Pogled nazaj proti Grmadi5
matdra
20.5.2012
Grmada me izredno lepo presenetila. Lep izlet in še domov si ravno za nedeljsko kosilovelik nasmeh
otiv
12.8.2012
Danes pospešil sem korak,
pa ne da ujel bi vlak,
temveč da se pošteno preznojim,
morda s tem bolezen prepodim.
Srečal kar veliko sem ljudi,
nekaterim niti do pozdrava ni,
kar me skrbi in žalosti.
Ob poti pa polno je ciklam,
katere mami v veselje dam.
pohodnica53
13.8.2012
Tudi jaz, v soboto, na Polhograjsko Grmado in v nadaljevanju še na Tošč; vremenarji so me namreč prestrašili s svojo napovedjo (padavine se bodo opoldan razširile po vsej Sloveniji, razen Primorske), pa je bilo potrebno prvotno načrtovano daljšo celodnevno turo spremeniti v nekaj kratkega; ni mi žal, kajti pot je res lepa, z lepimi razgledi, pa saj je tudi na »nižinskih kucelčkih« lahko lepo; startala od Katarine, potem na Grmado, spust mimo turistične kmetije Gonte, še na Tošč, pa po isti poti nazaj na Gonte in pod Grmado na izhodišče -3 urce in pol za »ležerni korak«; pot mehka, gozdna, razen v zadnjem delu Grmade, dobro označena, ob njej postavljenih tudi nekaj klopi, ki vabijo na oddih, občudovanje narave, vsrkavanje energije, malico iz nahrbtnika…..; na vrhu Grmade kar precej obiska, tudi podmladka, (najmlajši menda 6 mes.), tako da se nam ni bati za zanamce, da ne bi ljubili gora; lp nasmeh
Polhograjska Grmada vrh Grmade1 Polhograjska Grmada ko stopiš iz gozda pred tabo vrh2 Polhograjska Grmada zadnji metri so bolj pokonci3 Polhograjska Grmada a na vrhu lepi razgledi4 Polhograjska Grmada pogled  na drugi pristop5 Polhograjska Grmada menda cerkvica sv. Uršule6 Polhograjska Grmada pogled na sosednji Tošč z Grmade7 Polhograjska Grmada Mali Tošč8 Polhograjska Grmada in še vrh Tošča danes9
LidijaJesih
29.9.2012
jesen prihaja....
Polhograjska Grmada1
11.11.2012
Danes na Polhograjski grmadi navkljub slabi napovedi,veliko pohodnikov.
skala123
1.12.2012
Nekaj slik z današnjega obiska Grmade.Pot po gozdu je precej blatna,drugače pa brez posebnosti.Lep pozdrav
adnap
1.12.2012
pa še nekaj večernih.
cebelca
20.1.2013
Včeraj dopoldne na Grmadi. Vetra nič, temperature ravno pravšnje, sonce na modrem nebu praktično do vrha, dol grede grede pa so nebo že začele prekrivale meglice in oblaki, tako da res super izbira za eno kratko dopoldansko pred poslabšanjem vremena. Gor sva šli iz Dvora, dol v Belico. Shojeno je vse, kar se za Grmado po parih dneh tudi pričakuje. Prva pot malo bolj kot druga, je pa zato tadruga bolj zabavna za dol, predvsem za nas tavelike otroke, ki radi skačemo po snegu in si utiramo svoje gazi. mežikanjeRes škoda, da se bo v naslednjih dneh ves ta čudoviti sneg "pokvaril". mrk pogled
Polhograjska Grmada Prvi jutranji žarki1 Polhograjska Grmada Pot iz Dvora2 Polhograjska Grmada3 Polhograjska Grmada Nekateri mu pravijo travnik sreče ;)4 Polhograjska Grmada Pogled nazaj5 Polhograjska Grmada Prečka6 Polhograjska Grmada7 Polhograjska Grmada ob poti8 Polhograjska Grmada mini plaz ob poti v Belico :)9 Polhograjska Grmada pot v Belico10 Polhograjska Grmada11 Polhograjska Grmada12 Polhograjska Grmada Afnanje na snegu ;)13
26.1.2013
Letos so bile pa razmere malo drugačne kot lani, čisto zimske. Pravi užitek za dušo.mežikanje
cebelca
16.2.2013
Danes spet eno hitro na Grmado. Štartali sva v Polhovem Gradcu. Gor sva šli čez Ravnek in Malo Grmado, dol grede pa čez Setnico oz. kar direktno mimo Sv. Uršule, kakor je bila speljana gaz. nasmeh Shojene so pa čisto vse poti. V spodnjem delu sneg že močno ojužen, zgoraj pa čisto prava zima. Snega ohohoho, le sonček je manjkal. Upajmo, da bo jutri kaj boljše. mežikanje
Polhograjska Grmada Pri lovski koči1 Polhograjska Grmada Strm vzpon proti Mali Grmadi2 Polhograjska Grmada Snega še pa še :)3 Polhograjska Grmada4 Polhograjska Grmada5 Polhograjska Grmada Razpotje 6 Polhograjska Grmada7
LidijaJesih
16.2.2013
Tako kot pravi čebelca je bilo, nič več ne bi dodala. Razen nekaj utrinkov. Hvaležna domača gora z veliko pristopi.
Polhograjska Grmada v Dvoru, verjetno spodobne letnice1 Polhograjska Grmada sneg in megla poskrbita za črnobele tone2 Polhograjska Grmada lovska koča nekje na pol poti3 Polhograjska Grmada višje gori je res precej snega4 Polhograjska Grmada sem in tja pokuka ven kakšna markacija5 Polhograjska Grmada vrh, redko prazen6 Polhograjska Grmada klopca danes le za okras7 Polhograjska Grmada čisto kot pozimi8 Polhograjska Grmada trudilo se je sonce danes, na koncu mu je za nekaj minut le uspelo9 Polhograjska Grmada še malo zgodovine; gotska cerkev v Dvoru iz 152610
legenda
19.2.2013
Danes je bilo sonca dovolj.Je pa tam zgoraj prava zimska idila.
Polhograjska Grmada1 Polhograjska Grmada2 Polhograjska Grmada3 Polhograjska Grmada4 Polhograjska Grmada5 Polhograjska Grmada6 Polhograjska Grmada7 Polhograjska Grmada8 Polhograjska Grmada9
pantani1
25.2.2013
Včeraj iz Dvora po strmi na Grmado velik nasmeh!!! Snega do j...c jezik,pot slabo shojena,vreme slabo,obiskovalcev nič,vsaj jaz jih nisem srečal! zmeden No,je bil pa tole dober trening za noge,glede na to,da se še nekaj časa ne bomo vozili s kolesi mrk pogled!!!
Polhograjska Grmada Štart1 Polhograjska Grmada Neshojen del poti2 Polhograjska Grmada Strm vzpon3 Polhograjska Grmada4 Polhograjska Grmada Pogled proti skalnatemu pobočju5 Polhograjska Grmada Ob poti,lovska opazovalnica6 Polhograjska Grmada Prvo razpotje7 Polhograjska Grmada Pot na Grmado8 Polhograjska Grmada Drugo razpotje9 Polhograjska Grmada Gaz10 Polhograjska Grmada Tretje razpotje11 Polhograjska Grmada Še zadnji strm vzpon pred vrhom12 Polhograjska Grmada13 Polhograjska Grmada Tik pod vrhom14 Polhograjska Grmada Na vrhu15 Polhograjska Grmada Snega do j....c16