Polhograjska Grmada
ben
6.4.2014
Dragi Velkavrh: spet se bom spotaknil ob tvoj komentar pod sliko 9. Tošč bi bil, če bi bil in ne Tosc (ta je v Julijcih) velik nasmeh glede na to, da pa ni, bo pa to Mala Grmada. Tošč bi se pa videl nekoliko bolj levo zadaj na 10 sliki. Saj vem, da si se zmotil, ampak ob vseh tvojih "zmotenjih" me že malo skrbi! nasmeh Pa brez zamere!

LP B
nacka.
6.4.2014
Tisto res ni Tošč, temveč Mala Grmada. Tošč je pa tole.

Lep pozdrav.
Polhograjska Grmada S poti na Grmado - Tošč1
pantani1
7.5.2014
Včeraj popoldne skok iz Dvora na Polhograjsko Grmado.Sestop proti Belici.Prelep dan za fotografiranje.Pot je prehodna brez naravnih ovir mežikanje
Polhograjska Grmada Štart iz Dvora1 Polhograjska Grmada Ob poti2 Polhograjska Grmada3 Polhograjska Grmada Ob poti4 Polhograjska Grmada5 Polhograjska Grmada6 Polhograjska Grmada Vse zeleno7 Polhograjska Grmada8 Polhograjska Grmada Razpotje9 Polhograjska Grmada10 Polhograjska Grmada V ozadju se že vidi Grmada11 Polhograjska Grmada Prelepi razgledi12 Polhograjska Grmada :D13 Polhograjska Grmada Pogled na Tošč14 Polhograjska Grmada V ozadju se vidi Storžič15 Polhograjska Grmada Malo pridiha gorskega sveta ;)16 Polhograjska Grmada Tik pod Grmado17 Polhograjska Grmada Na vrhu,pogled na prehojen greben,desno Sv.Lovrenc18 Polhograjska Grmada19 Polhograjska Grmada KSA20 Polhograjska Grmada Pogled na Gonte21 Polhograjska Grmada22 Polhograjska Grmada Smer23 Polhograjska Grmada24 Polhograjska Grmada Se popolnoma strinjam ;)25 Polhograjska Grmada Edina manjša ovira na poti26 Polhograjska Grmada27 Polhograjska Grmada Prečenje potoka 28 Polhograjska Grmada Belica29
24.7.2014
V juliju običajno ne hodiva na Grmado,
ker vročina stopi nama čokolado.
A danes naredila sva drugače,
namesto nje sva vzela kos pogače.nasmeh

Rožice in metulji delali so nama družbo,
saj drugi morali ste v službo.
Med njimi je tudi prijateljica Ana,
kateri tale pot je dobro znana.nasmeh
Polhograjska Grmada Po cesti naprej1 Polhograjska Grmada Tudi na Jakoba pogledava2 Polhograjska Grmada Tudi travca je lepa3 Polhograjska Grmada Ta ima na peruti oko4 Polhograjska Grmada Zdaj je čas ciklam5 Polhograjska Grmada Vrh Grmade6 Polhograjska Grmada Še niso zrele za ptice7 Polhograjska Grmada Pogled proti zahodu8 Polhograjska Grmada Saj je pravo drevo9 Polhograjska Grmada Meglice nad Ljubljano10 Polhograjska Grmada Na vrhu11 Polhograjska Grmada Šipek12 Polhograjska Grmada Krvomočnica13 Polhograjska Grmada Pogled na KSA14 Polhograjska Grmada Kar veliko je cvetja...15 Polhograjska Grmada ...in tudi metuljev16 Polhograjska Grmada Ta še nima obiskovalca17
21.9.2014
Danes smo večino dneva preplezali v Plezalnem centru Ljubljana, nato pa smo se šli še sprehoditi izpod kmečkega turizma Gonte do Polhograjske Grmade. Vmes smo srečali še pohodnike s hribov.net. Grmada se je kot običajno izkazala kot hvaležen popoldanski cilj.
Polhograjska Grmada Na vrhu1 Polhograjska Grmada Idiličen spust2
25.9.2014
Včeraj sem se na hitro (že kar pozno, ob 16h) odločil za skok na Grmado. Vseeno je bilo lepo (kot vedno). Parkiral sem pa tam kot skoraj vedno, na ostrejšem ovinku kakih 200-300m pod Mehačkom. Zgoraj lepo, malo vetrovno. Lp mežikanje
Polhograjska Grmada1 Polhograjska Grmada2 Polhograjska Grmada3
29.9.2014
Danes megla gospodarila je po dolini,
zgoraj veselili smo se neba modrini.
Jesen počasi kaže svoj prelepi obraz,
barve drevja ,zelenja so največji dokaz.
Raznobarvne cvetlice polepšale so mi dan,
kakor srečanje z ljudmi, ki jim segel sem v dlan. nasmeh
Polhograjska Grmada V dolini nismo prav veseli megle1 Polhograjska Grmada Jesen je tu....2 Polhograjska Grmada ...in cvetje tudi3 Polhograjska Grmada Počasi se spreminja barva drevja4 Polhograjska Grmada Pogled na Grmado5 Polhograjska Grmada Razgled za slabo dvojko6 Polhograjska Grmada Niso se zmotili ob imenovanju- sončece7 Polhograjska Grmada Pogled proti jugu8 Polhograjska Grmada Lepa barva9 Polhograjska Grmada Tik pod vrhom10 Polhograjska Grmada Ob prvem mrazu se bo pa vsulo11 Polhograjska Grmada Zelenje se tudi barva12 Polhograjska Grmada Lepe jesenske cvetlice13 Polhograjska Grmada Bezgova molekula14 Polhograjska Grmada Tudi ta je cvet jeseni15
29.9.2014
Na 8. sliki pa ne vem, če je ravno pogled proti Lj. mežikanje
30.9.2014
@Pero24, seveda ni proti Ljubljani, moja napaka pri imenovanju slikice, se oproščam. Bom še dodal pravo slikico.
Polhograjska Grmada Pogled z Grmade v smeri Ljubljane1
30.9.2014
Ni problema, dosti hodim gor, pa sem prec 'porajtal', hehe. Drugače pa lepe fotke, lep dan še naprej mežikanje
otiv
Hvala, morda se kdaj srečava vrh nje. nasmeh
30.9.2014
@otiv, morda pa res, če se prepoznava velik nasmeh
Še ena od danes, malo pred deveto... V enem tednu sem bil 4x gor.
Polhograjska Grmada1
30.9.2014
Moja siva glava se hitro opazi. velik nasmeh
Polhograjska Grmada1
cico
30.9.2014
Saj, če že ne drugače, te bom pa prepoznal
po tvoji natur frizurivelik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh
3.11.2014
Danes razmigal sem noge
in seveda tudi svoje srce.

Jesensko drevje še očara,
kakor cvetje, ki še ni uničila ga slana.

Z razgledom bilo ni nič,
ga vzel je vremenski hudič. velik nasmeh

Polhograjska Grmada Kmalu dad Golim brdom se je zjasnilo....1 Polhograjska Grmada ...in pokazalo se je sonce2 Polhograjska Grmada Pogled nazaj v dolino3 Polhograjska Grmada Prav toplo je bilo danes...4 Polhograjska Grmada ...Spodaj v megli sigurno ne5 Polhograjska Grmada Rosa je bila izdatna...6 Polhograjska Grmada ... barve pa tudi7 Polhograjska Grmada Danes ni bilo kino predstave8 Polhograjska Grmada Sv. Jakob9 Polhograjska Grmada Grmada in Tošč10 Polhograjska Grmada Žive so jesenska barve11 Polhograjska Grmada Proti vrhu12 Polhograjska Grmada Krvomočnica13 Polhograjska Grmada Še korak...14 Polhograjska Grmada Razgled z vrha15 Polhograjska Grmada Sem že spodaj16 Polhograjska Grmada Vse se je lesketalo od kapljic rose17 Polhograjska Grmada Proti Grmadi18 Polhograjska Grmada Zjutraj še brez ljudi19 Polhograjska Grmada Zame zajček20 Polhograjska Grmada Semena so že odletela21 Polhograjska Grmada Cvetna oaza na Grmadi22 Polhograjska Grmada Na vrhu23 Polhograjska Grmada Teh še ni veter rastresel24 Polhograjska Grmada Ura bo poldne, v dolini še megla25 Polhograjska Grmada Lepo je pogledati kozolec26 Polhograjska Grmada Lila marjetica27 Polhograjska Grmada Ne vem, če bodo dozorele28 Polhograjska Grmada Upam, da se kmalu vidimo29 Polhograjska Grmada Na Jeterbenk pa kdaj drugič30
skala123
21.11.2014
Nekaj slik z včerajšnega pohoda na Polhograjsko Grmado.Lep pozdrav
Polhograjska Grmada1 Polhograjska Grmada2 Polhograjska Grmada3 Polhograjska Grmada4 Polhograjska Grmada5 Polhograjska Grmada6 Polhograjska Grmada7 Polhograjska Grmada8 Polhograjska Grmada9 Polhograjska Grmada10 Polhograjska Grmada11 Polhograjska Grmada12 Polhograjska Grmada13 Polhograjska Grmada14 Polhograjska Grmada15 Polhograjska Grmada16 Polhograjska Grmada17 Polhograjska Grmada18
viharnik
10.1.2015
Včeraj sem se udeležil tradicionalnega nočnega pohoda ob prvi polni luni 2015 na Polhograjsko Grmado.
Ker nas je bilo v skupini več, smo s kombinacijo avtomobilov pri odcepu za Osredek-Katarina in Pograjskem domu naredili krožno turo čez Polh. Grmado.Imeli smo hiter tempo in in kar naenkrat prispeli v gostišče Dobnikar na sedlu Topola.Tam vse bučno, kot sredi belega dne.Popijemo in gremo naprej v soju luči proti vrhu P. Grmade.Na sedlu pred Grmado so se nam pridružili v še večjem številu pohodniki iz Mačkovega grabna in Gont.Na vrhu nas je bilo kar nekaj, vendar manj kot prejšnja leta, ko si se komaj prigužval na vrh.Po grebenski poti s Polhovega gradca pa jih je po občutku pristopilo največ.Tam je bil en del ozkega grebena zavarovan z ograjno vrvjo, gor so prišli tudi GRS moštvo.Na vrhu v neprestanih sunkih SZ vetra, ki je značilen le za visokogorje, smo odrinili navzdol proti kmetiji Mehaček.Tam je bil najštevilčnejši in najživahneši punkt pohodnikov na celi turi.Zanimivo je bilo videti toliko število slovenskih neutrudnih planincev z velikim zanimanjem za pohodništvo in šport.Verjetno prednjačimo v merilu celotne Evrope po št. prebivalcev/gornika.Okolico Mehačka so čarobno osvetljevali ognji, ki so še dodatno odsevali toplino v že tako množični in živahni družbi.Po pijači na kratko sestopimo do Pograjskega doma in še pred polnočjo se povrnem domov.
Bilo je krasno doživetje z vzponom v skupnem duhu enako mislečihnasmeh.
Polhograjska Grmada Prva postaja pri G. Dobnikar na Topolu ob 20h1 Polhograjska Grmada Živahno in veselo2 Polhograjska Grmada Na sedlu pod Polh. Grmado ob 20h 54min3 Polhograjska Grmada V daljavi luči T.K. Gonte4 Polhograjska Grmada5 Polhograjska Grmada Na Polh.Grmadi,mraz in pihalo s SZ6 Polhograjska Grmada Utrip z vrha7 Polhograjska Grmada Izvrstna gornica  Helena  (levo v modrem) je bila organizator naše skupine8 Polhograjska Grmada Prihod gornikov po grebenski poti9 Polhograjska Grmada Pihalo je v stalnih sunkih in hladilo (uklon borovca v levo)10 Polhograjska Grmada Eni gor, eni dol11 Polhograjska Grmada12 Polhograjska Grmada13 Polhograjska Grmada14 Polhograjska Grmada Pri Mehačku 650m ob 21.55h15 Polhograjska Grmada16 Polhograjska Grmada Še eno novo leto v hangarju17 Polhograjska Grmada Lepo doživet pohod, samo malo preveč % vol. alkota (nekaj so jih iz grabnov pobrali)18
31.3.2015
Nekaj slik z nedeljskega izleta iz Polhovega Gradca na Grmado.
Lp, Tadej
Polhograjska Grmada Polhov Gradec, zadaj Gora (Sveti Lovrenc)1 Polhograjska Grmada Posledice lanske zime2 Polhograjska Grmada Ob poti3 Polhograjska Grmada Planinski dom na Ravneku4 Polhograjska Grmada Utrinek5 Polhograjska Grmada Pot na Grmado6 Polhograjska Grmada Razgled s poti7 Polhograjska Grmada Razgled z vrha8 Polhograjska Grmada Razgled z vrha9 Polhograjska Grmada Cerkev sv. Uršule10 Polhograjska Grmada Razgled s poti11
Enka
3.8.2015
Kadar ni časa ali vremena za kaj višjega, je Polhograjska Grmada vedno hvaležen cilj. Sploh, ker je na določenih delih poti občutek prav visokogorskinasmeh. Parkiram na začetku vasi Dvor in se po neoznačeni, mestoma strmi stezi odpravim navzgor. Malo pred lovskim domom se steza priključi markirani poti iz Dvora, ki ji sledim po strmih skalcah do vrha. Da ni dolgčas, se na vrhu usmerim na zelo strme okljuke proti Belici, nižje na razpotju pa grem v smeri Polhovega Gradca in pridem do lovskega doma. Vračam se po markirani poti, od katere se nekje v zadnji tretjini v levo odcepi (delno označena?) zelo strma potka, ki me pripelje točno do izhodišča. Ker na PG ne hodim v gojzarjih, ampak v trail supergah, z nabijanjem prstov ni bilo težav, sicer pa so tele potke res strme sorte. Razmere v Polhograjcih, razen sitnih muh, odličnenasmeh.
Polhograjska Grmada Tu se priključim na markirano pot iz Dvora1 Polhograjska Grmada Ni tako hudo kot zgleda :-)2 Polhograjska Grmada Dolgčas nam ni3 Polhograjska Grmada Mestoma se pot tudi položi4 Polhograjska Grmada Ves čas lahko opazujem pot, po kateri se bom vračala5 Polhograjska Grmada Sami krasni oprimki6 Polhograjska Grmada Še nekaj skalc7 Polhograjska Grmada Z Male Grmade je treba še po grebenu in na vrh8 Polhograjska Grmada Nekaj skalc je tudi tukaj9 Polhograjska Grmada Ob poti10 Polhograjska Grmada Tudi na vrhu so skalce :-)11
FSkok
3.8.2015
Ko smo šli pred kratkim gor, nas je prijazen gospod opozoril, da naj glede na otroke, ki so bili zraven, na vrhu pazimo, ker tam "domujeta" dva modrasa. Na vrhu smo ju res videli pod skalo, ki jo je Enka objavila na zadnji fotki. Samo v vednost, omenjenemu gospodu pa hvala za opozorilo...