Polhograjska Grmada
silvo1952
24.11.2016
Medtem ko visoke vrhove prekrivajo oblaki, je bilo včeraj na Grmadi prijetno. Temperatura visoka za ta čas. Pihal je topel vetrič. Teloh ima prve cvetove. Več na: http://www.gore-ljudje.net/novosti/130614/
4.12.2016
Nekaj današnjih slik z zelo obiskane Polhograjske Grmade.Lep pozdrav.
Polhograjska Grmada1 Polhograjska Grmada2 Polhograjska Grmada Sv.Jakob3 Polhograjska Grmada4 Polhograjska Grmada pogled proti Grmadi5 Polhograjska Grmada6 Polhograjska Grmada7 Polhograjska Grmada Kočni in Grintavec v ozadju8 Polhograjska Grmada9 Polhograjska Grmada Tošč10 Polhograjska Grmada Triglav11 Polhograjska Grmada zelo obiskan vrh12 Polhograjska Grmada13 Polhograjska Grmada14 Polhograjska Grmada15 Polhograjska Grmada16
legenda
8.12.2016
Današnja Polhograjska grmada.
grabnar1
13.1.2017
Greva na Grmado
Polhograjska Grmada Greva na Grmado1 Polhograjska Grmada2 Polhograjska Grmada3 Polhograjska Grmada4 Polhograjska Grmada5 Polhograjska Grmada Srečanje6 Polhograjska Grmada7
15.1.2017

...V te konce me bolj redko zanese. Včerajšnja pot mimo gostilne Ločnica se kar strmo vzpenja. Nekaj časa je cesta rahlo poledenela potem pa kopna proti kmetiji Gonte. Ko si na snegu pa je pristop na Grmado pravi užitek. nasmeh

Polhograjska Grmada  - Kar strmo se vzpenja pot..1 Polhograjska Grmada - Razgledi na K. S. Alpe...2 Polhograjska Grmada - Kmetija odprtih vrat Gonte..3 Polhograjska Grmada - Na vrhu Grmade...4
8.2.2017
Današnja meglena in kar hladna Polhograjska Grmada.Izhodišče Topol.Pot je na nekaterih predelih precej blatna in spolzka.Razgledov ni bilo,bodo pa drugič lepši.Lep pozdrav.
Polhograjska Grmada del poti1 Polhograjska Grmada kažipot2 Polhograjska Grmada ivje na drevju3 Polhograjska Grmada razpotje4 Polhograjska Grmada pogled proti Mali Grmadi5 Polhograjska Grmada na vrhu Male Grmade6 Polhograjska Grmada Polhograjska gora7 Polhograjska Grmada kažipot8 Polhograjska Grmada pogled proti Grmadi9 Polhograjska Grmada del poti10 Polhograjska Grmada Mačkov graben11 Polhograjska Grmada na vrhu12 Polhograjska Grmada pogled z vrha proti Mali Grmadi13 Polhograjska Grmada pogled proti Katarini14 Polhograjska Grmada Tošč15 Polhograjska Grmada teloh že lepo cveti16 Polhograjska Grmada Sv.Jakob17
15.2.2017
Današnja Grmada je ponujala čudovite razglede.Izhodišče( Dvor-Mala Grmada-Grmada-Dvor).Proti vrhu v senčnih delih poti je na nekaterih mestih ledeno in je potrebna dodatna previdnost.Lep pozdrav.
Polhograjska Grmada del poti1 Polhograjska Grmada pot proti Grmadi2 Polhograjska Grmada kažipot3 Polhograjska Grmada pot proti Mali Grmadi4 Polhograjska Grmada pogled proti Blegošu5 Polhograjska Grmada Triglav6 Polhograjska Grmada Grmada7 Polhograjska Grmada skalnat del poti med Malo Grmado in Grmado8 Polhograjska Grmada Tošč9 Polhograjska Grmada Storžič10 Polhograjska Grmada na vrhu11 Polhograjska Grmada Mala Grmada12 Polhograjska Grmada vrh13 Polhograjska Grmada Kamniške Alpe14 Polhograjska Grmada Sv.Jakob15 Polhograjska Grmada Stol16 Polhograjska Grmada Krim17 Polhograjska Grmada Snežnik18 Polhograjska Grmada del poti19 Polhograjska Grmada lovska koča20 Polhograjska Grmada del poti21
15.2.2017
ej, super slike! Grmada res ponuja prav tako visokogorsko vzdušje!
1.5.2017
Polhograjska Grmada je preko Male Grmade vedno navdušujoča tura, pa še v bližnji okolici je. Če se prej vzpneš še čez Goljek, pa je tura popolna.
Polhograjska Grmada tu mimo1 Polhograjska Grmada spust z Goljeka2 Polhograjska Grmada3 Polhograjska Grmada proti MG4 Polhograjska Grmada pot proti lovski koči5 Polhograjska Grmada6 Polhograjska Grmada pogled nazaj7 Polhograjska Grmada8 Polhograjska Grmada proti Polhovem gradcu9 Polhograjska Grmada sv.Uršula10 Polhograjska Grmada Tošč11 Polhograjska Grmada preko Tošča, v ozadju Blegoš in Ratitovec12 Polhograjska Grmada pogled na Polhograjsko  Goro13 Polhograjska Grmada proti Polh.Grmadi14 Polhograjska Grmada preko skal15 Polhograjska Grmada na grebenu16 Polhograjska Grmada17 Polhograjska Grmada18 Polhograjska Grmada smerokazi z vrha19 Polhograjska Grmada20 Polhograjska Grmada polno orlic21 Polhograjska Grmada sv.Jakob s poti22 Polhograjska Grmada23
polh
14.7.2017
Včeraj 13.7 ob 19:30 z vrha Grmade pogled proti jugu. Poslikam oblak in tek v Belico, da me ne ujame nevihta. Izhodišče Belica na poti gor in dol nobenega srečanja s Homo sapiens.
Polhograjska Grmada1
otiv
13.9.2017
Čarobno je bilo današnje jutro in tudi kasneje ni bilo nič drugače... prava paša za oči. nasmeh
Polhograjska Grmada1 Polhograjska Grmada2 Polhograjska Grmada3 Polhograjska Grmada4 Polhograjska Grmada5 Polhograjska Grmada6 Polhograjska Grmada7 Polhograjska Grmada8 Polhograjska Grmada9 Polhograjska Grmada10 Polhograjska Grmada11 Polhograjska Grmada12 Polhograjska Grmada13 Polhograjska Grmada14 Polhograjska Grmada15 Polhograjska Grmada16 Polhograjska Grmada17 Polhograjska Grmada18 Polhograjska Grmada19 Polhograjska Grmada20 Polhograjska Grmada21 Polhograjska Grmada22 Polhograjska Grmada23 Polhograjska Grmada24 Polhograjska Grmada25 Polhograjska Grmada26
bos
24.9.2017
Soboto smo izkoristili za vzpon na Grmado in ogled živalskega vrta.
Polhograjska Grmada na začetku poti1 Polhograjska Grmada na pravi poti2 Polhograjska Grmada naša dva mlada planinca3 Polhograjska Grmada ob poti v spomin4 Polhograjska Grmada pogled nazaj proti izhodišču5 Polhograjska Grmada Tošč in turistična kmetija6 Polhograjska Grmada na vrhu7 Polhograjska Grmada ob poti8 Polhograjska Grmada turistična kmetija9 Polhograjska Grmada zajčki na kmetiji10 Polhograjska Grmada imajo tudi igrala11 Polhograjska Grmada pogled nazaj proti vrhu12 Polhograjska Grmada pot proti izhodišču13 Polhograjska Grmada zanimivo14 Polhograjska Grmada Rjavi medved15 Polhograjska Grmada ujamem tudi risa16 Polhograjska Grmada Alpski kozorogi, raje jih srečam tam, ko je lepše17 Polhograjska Grmada Volk18 Polhograjska Grmada Mojca19 Polhograjska Grmada Azijski slon20 Polhograjska Grmada Sibirski tiger21 Polhograjska Grmada Dvogrba kamela22 Polhograjska Grmada Perzijski leopard23 Polhograjska Grmada ta je pa naš24 Polhograjska Grmada Papige25 Polhograjska Grmada Papige26 Polhograjska Grmada Kapibara27 Polhograjska Grmada Žirafa28 Polhograjska Grmada Kalifornijski morski lev29 Polhograjska Grmada sta se prišla malo pokazat30
palček plezalček
16.11.2017
Sneg povsod, le na poteh ga ni prav veliko.