Polhograjska Grmada in Tošč
30.3.2008 - iztok
Tistim, ki ni do gaženja po globokem snegu predlagam Polhograjsko Grmado(iz Božne) in Tošč, nazaj pa po isti poti ali pa skoz Mačkov graben. Pot je v glavnem kopna,razen zadnja tretina vzpona na Tošč, kjer je nekaj "gnilega snega" in posledično blata.
Polhograjska Grmada in Tošč Po slabih 300m zavijemo levo1 Polhograjska Grmada in Tošč Pogled na Polhov Gradec in Sv.Lovrenc2 Polhograjska Grmada in Tošč Pogled na Sv.Uršulo3 Polhograjska Grmada in Tošč Pogled proti Gontam4 Polhograjska Grmada in Tošč Pot na Mali Tošč5 Polhograjska Grmada in Tošč Da ne zgrešimo(ha,ha)6 Polhograjska Grmada in Tošč Tošč7 Polhograjska Grmada in Tošč Tošč8
Biser gora
2.4.2008
Tudi sam pogosto zaidem na Grmado, Tošču pa se izmikam, ker ne nudi razgleda. lpnasmeh
iztok
Ne da se primerjat z Grmado ampak nekaj pa se vidi
Polhograjska Grmada in Tošč1
Klin
3.4.2008
Vsaj v hribe ne hodimo le zaradi razgleda. V hribih najdeš mir, si na svežem zraku, poskrbiš za zdravo telo, če pa je razgled, je pa to darilo za trud, ki si ga vložil.
jprim
22.4.2008
Popolnoma se strinjam, samo za primerjavo nedeljski izlet na Konjiško goro, kjer je v zraku opojni vonj po čemažu,(ki pa ni najbolj prijeten) kjer je vse v zelenem ... in nadaljevanje na Boču, kjer je na vrhu čudoviti vonj neke vrste divje orhideje, (kot v parfumeriji),tudi tako lahko doživljaš naše lepote in celo vonje narave. Pa srečno!
8.12.2008
Še nekaj nedeljskih utrinkov potepanja,po Polhograjskem hribovju.Začetek pri Pograjskem domu,nad Polhovim Gradcem.
Polhograjska Grmada in Tošč Preža jagrov na drevesu1 Polhograjska Grmada in Tošč Velik čebelnjak ob poti2 Polhograjska Grmada in Tošč Jezerce blizu3 Polhograjska Grmada in Tošč Turistična kmetija Pr Mihačku-Setnica4 Polhograjska Grmada in Tošč Sv.Uršula 700m5 Polhograjska Grmada in Tošč Blegoš,nad meglo6 Polhograjska Grmada in Tošč Sv.Lovrenc 824m,kuka ven7 Polhograjska Grmada in Tošč Kamniške alpe z Grmade8 Polhograjska Grmada in Tošč Levo Sv.Jakob,desno Rog s Katarino9 Polhograjska Grmada in Tošč Snežnik v daljavi10 Polhograjska Grmada in Tošč Grmada z Gont11 Polhograjska Grmada in Tošč T.k.Gonte 772m12 Polhograjska Grmada in Tošč Triglav z vrha Tošča 1021m13 Polhograjska Grmada in Tošč Decembra,na vrhu smrekca PD Medvode,okraski bombonov pa kasneje14 Polhograjska Grmada in Tošč Rek,ki drži!15 Polhograjska Grmada in Tošč Mačkov graben16 Polhograjska Grmada in Tošč Greben Košute17
8.12.2008
Hotel sem prestaviti sliko,pa je nastala cela kolobocija.Rok,kako se odvečne slike izbrišejo?Pozdrav.
andrejjerina
19.2.2009
Na današnji sončen dan sem jo iz Dvora mahnil na Grmado. Pot se začne zlagoma, sledi strm del nekaj deset v/m, potem pa zopet zložna pot do lovskega doma. Nad domom se mi je na poti pridružil martinček, kateri se je nastavljal toplim sončnim žarkom. Pot je bila v jutranjem času rahlo pomrznjena, snega skorajda ni. Ob povratku že drugačne razmere, seveda na sončni legi. Razgledi krasni, še enkrat več navdušen! LP Andrej
Polhograjska Grmada in Tošč Užitek na poti1 Polhograjska Grmada in Tošč Občutek kot bi bil v Alpah2 Polhograjska Grmada in Tošč Mala Grmada3 Polhograjska Grmada in Tošč Kočne, Grintovec, Skuta in Grmada4 Polhograjska Grmada in Tošč Očak in Ratitovec5
11.12.2010
Danes zjutraj ni kazalo kakšnih posebnih obetov za višjegorje,za to sem čas izkoristil za krožno turo po prelepih Polhograjcih.
Še predno se odpeljem pod Tošč,sem moral prvo s fenom odmrzniti ključavnico avtomobila,da sem se vsedel vanj.Odslej bom na ture nosil kar feuerzeug(vžigalnik po domače).Malo nad legastjem na parkirišču parkiram in se preko kmetije Omejc povzpnem do sedla med obema Toščema,se pomalo razgledam,pojem jabolko in že brzim na Gonte ter na sosednjo Polh.Grmado.Poti so vse dobro prehodne,snega je malo,predvsem na senčnih legah,malce ledu sem ter tja pa tudi ne dela težav,pač pa samo pričara zimsko vzdušje.Zgoraj je malo pihalo iz JZ,višje v gorah pa mnogo bolj močno,kar se je videlo po oblakih že na oko.Tisti,ki so se danes odpravili višje bodo že poročali kako je bilo.Nazaj sestopim po sedaj že asfaltni cesti od Gont do Rovtarja.Prijeta krožna tura primerna za vsako vreme.nasmeh
Polhograjska Grmada in Tošč Štart pri Omejcu1 Polhograjska Grmada in Tošč Snega je spodaj malo2 Polhograjska Grmada in Tošč Krasni borovci ob poti3 Polhograjska Grmada in Tošč Sv.Jakob iz JZ popolnoma gol4 Polhograjska Grmada in Tošč Višje je na planotah do 30cm zmrznjenega snega,ki nosi človeka5 Polhograjska Grmada in Tošč Na grebenu med Toščema6 Polhograjska Grmada in Tošč Levo v daljavi Ulovka,v sredini Sv.Lovrenc-Gora7 Polhograjska Grmada in Tošč Na Tošču novoletna smreka z bomboni še prihaja8 Polhograjska Grmada in Tošč Jasen razgled na Julijce9 Polhograjska Grmada in Tošč Na Gontah s pogledom na Polh.Grmado10 Polhograjska Grmada in Tošč Sonce je prijetno grelo11 Polhograjska Grmada in Tošč še malo brinovih jesenskih jagod sem snedel za dihala,dezinfekcijo črevesja in mentalno trdnost12 Polhograjska Grmada in Tošč Na vrhu13 Polhograjska Grmada in Tošč Greben Polh.Grmade,desno spodaj Sv.Uršula 700m14 Polhograjska Grmada in Tošč Razgledi na KSA15 Polhograjska Grmada in Tošč Ostanek velikega plazu pri Rovtarju16
12.12.2010
Prilagam še svoje slike, tod okol v hribih sem jaz doma, popoladanski pohod izpred doma.
viharnik
To si pa slikal nekje na planoti Srednjega vrha-Špilj 871m.
12.12.2010
Ja si blizu, je sosednji hrib.
Pero19
13.12.2010
@viharnik, obstaja sprejček za odmrzovanje ključavnic, pride par evrov, super zadevcamežikanje

p.s. se opravičujem za offt
pingu
16.12.2010
Na Tošč po severnem gozdnatem grebenčku in mimo Babjega zoba.
Na vrhu Tošča pa okrašena jelka, kakor že vrsto let.
Polhograjska Grmada in Tošč Babji zob na Tošču1 Polhograjska Grmada in Tošč severni grebenček iz smeri Hrastnice2 Polhograjska Grmada in Tošč Šmarna giora in Jakob v skupnem kadru3
23.12.2010
Vem,da obstaja sprejček za odmrzovanje ključavnic že lep čas.Če imaš vžigalnik,lahko tudi malo pogreješ ključ pa isto odpre vrata.Navadno če je ključavnica suha ni problema za zmrzal.Če pa pride voda noter pa zmrzuje.Dobro je na vsake toliko zapeljati avto v garažo,da se posuši.Mejduš,takrat,ko je bilo mrzlo niti stranskih vrat nisem mogel odpreti,no ene sem lahko,da sem splezal noter.Vseeno pa hvala Pero za nasvet.zmedenmrk pogled
podplat
27.1.2011
Namesto poležavanja sem šel na Grmado s Topola. Na začetku poti je še nekako šlo, potem pa je pot postala mestoma zelo poledenela, mestoma pa zelo zglajen sneg. Sploh proti vrhu je bilo zelo neprijetno. Seveda male dereze so bile doma, vendar bodo v bodoče če ne na čevljih pa vsaj v ruzaku. Na vrhu sva bila dva, Tošč z oblačnim klobukom, pot nazaj pa zelo zdrsljiva, tako da sem bil kar vesel, da nisem zajcev lovil po tleh. Prilagam še nekaj slik. Lp Borut
Polhograjska Grmada in Tošč Smerokazi1 Polhograjska Grmada in Tošč po zemlji in ledu2 Polhograjska Grmada in Tošč Po snegu3 Polhograjska Grmada in Tošč V gozdu 4 Polhograjska Grmada in Tošč Tja gor5 Polhograjska Grmada in Tošč V senci6 Polhograjska Grmada in Tošč Vrh7 Polhograjska Grmada in Tošč Moja malenkost8 Polhograjska Grmada in Tošč TOŠČ je imel pa klobuk9
17.2.2011
Danes sem malo za dušo, malo za kondicijo v snežni idili obiskal najvišji vrh Polhograjcev.
Pot začnem od parkirišča nad Legastjem in se podam preko kmetije Omejc proti vrhu Tošča.Zjutraj pri kmetiji je pes potegnil spanec v koči,kajti zunaj je snežilo.A kaj, ko sem moral tam mimo hiše in sem ga prebudil.Čeprav me že pozna, me je dodobra nahrulil z laježem,nemškoovčarska zverina, ni kaj!.Višje po kolovozu se sneg kaj hito debeli in vejevje se od teže snega sklanja proti tlom.Tišina je popolna,le na pol južen sneg veselo škriplje pod nogami.Prvi vlečem gaz do sedla,le nekaj višje se mi na pot priključi sled srne.Po vršnjem grebenu so nastali zameti zaradi južnega vetra in prelepe snežne umetnine na iglicah vejevja dreves.Zgoraj se po poldrugi uri hoje na kratko okrepčam z izotoničnim napitkom in se že spustim čez Mali Tošč k TK Gontam.Tudi tu ni bilo še nobenih sledi, zato naredim gaz še na Polh.Grmado, čeprav je začelo še bolj snežiti.Gor grem kar malo po svoje po strmini in se priključim zgoraj varovanemu odseku z zajlami.Iz strani Polhovega gradca pa le nekdo naredi sled do vrha.Pojem višnja frutabelo in nekaj požirkov čez, potem pa se že spuščam do sedla v smeri Katarine, seveda ponovno neshojenega.Tam se usmerim v levo na raven širok kolovoz, ki me pripelje ponovno na Gonte.Od tam sledi še udoben korak po spluženi cesti do Rovtarja.Za celotno pot v zimskih razmerah sem porabil 3ure,z nekaj malega postankov in 700vm po poti.Pot toplo priporočam, ker je sedaj res lepo tam gorinasmeh.
Polhograjska Grmada in Tošč Iz Ločnice desno k Omejcu1 Polhograjska Grmada in Tošč Kmetija Omejc in speči pes ovčar!2 Polhograjska Grmada in Tošč Ponovno zimska idila,ki me spremlja celotno pot3 Polhograjska Grmada in Tošč4 Polhograjska Grmada in Tošč Višje že precej snega5 Polhograjska Grmada in Tošč Mala smreka se je zeleno kakor luč lesketala v snežnem pokrovu(zaradi toplote je ozelenela )6 Polhograjska Grmada in Tošč Pot po žlebiču7 Polhograjska Grmada in Tošč Kam pa sedaj?8 Polhograjska Grmada in Tošč Pogled nazaj9 Polhograjska Grmada in Tošč Še ena pocukrana smreka10 Polhograjska Grmada in Tošč Na razpotju za Tošč11 Polhograjska Grmada in Tošč Le narava lahko tako okrasi debla (sedlo med Toščema)12 Polhograjska Grmada in Tošč Najzhtevnejša prečnica13 Polhograjska Grmada in Tošč Tole bukev poznam že od mladih nog14 Polhograjska Grmada in Tošč Zameti proti vrhu15 Polhograjska Grmada in Tošč Umetnine narave (pihalo je iz juga)16 Polhograjska Grmada in Tošč Tošč17 Polhograjska Grmada in Tošč Nobenega manijaka še na vrhu,razen mene18 Polhograjska Grmada in Tošč Snega ponekod v zametih do kolen19 Polhograjska Grmada in Tošč Mali Tošč 907m 20 Polhograjska Grmada in Tošč Sedlo Gonte 780m21 Polhograjska Grmada in Tošč TK Gonte22 Polhograjska Grmada in Tošč Polhograjska Grmada23 Polhograjska Grmada in Tošč Razgled z Grmade24 Polhograjska Grmada in Tošč Na sedlu pod Grmado v smeri Katarine25 Polhograjska Grmada in Tošč Tale nenavaden gorski deževnik se je prekmalu zbudil26 Polhograjska Grmada in Tošč Pri Rovtarju 550m še močno sneži27
JusAvgustin
zaradi nas manijakov...
viharnik
Jus,saj ti itak ne hodiš na na Tošč v takšnih razmerah.velik nasmeh
17.2.2011
Snega pa je zapadlo 20 cm, v Lj. pa par cm.
JusAvgustin
viharnik: je predaleč, raje grem na kak kucelj v bližinonasmeh