Polhograjska Grmada in Tošč
17.2.2011
Tud fajn,važno je,da se zmigamo.
6.1.2012
Danes vse tri Grmada - Tošč - Sv.Lovrenc. Začnem v Božni pri P.G. najprej na Grmado po neoznačeni stezi do Gont od tam proti Grmadi, spust in vzpon na Tošč, spustim se v Polhov Gradec in od tam še vzpon na Sv.Lovrenc v manj kot 25 minutah na vrhu, poti so brez posebnosti.

Prilagam še video iz Tošča
Okmodko
6.1.2012
Že drugo leto ko mi ne rata it v zasnežene polhograjce. Je tega potem konec zaradi globalnega segrevanja? mrk pogled
Lunatic
7.1.2012
Bo treba umetnegaeekeekeek
GITA
31.1.2012
Danes popoldne sva se šla malo »prevetrit« - dobesedno!!! mežikanje v bližnje Polhograjce. Na koncu Polhovega Gradca (v smeri proti Črnemu vrhu) zavijeva desno in parkirava v bližini razcepa Tošč – Polhograjska Grmada. Ubereva jo na desno proti Grmadi čez Setnico. Z vrha se spustiva proti kmetiji Gonte, nato na Tošč, povratek na Gonte in sestop skozi Mačkov graben nazaj na izhodišče. Mraz je rezal do kosti, pihalo je tudi precej, to, da je vrh Tošča porasel z gozdom in zato sicer slabše razgleden, pa je bilo danes dobrodošlo nasmeh, saj je bilo na vrhu skoraj brez vetra in sva celo za kratek čas posedela. Imela sva tudi nekaj sončka in v zavetrnih legah je bilo na trenutke prav prijetno nasmeh. Bolj samevali so danes ti konci, nekaj pohodnikov, ki se niso ustrašili mraza in vetra, sva pa vseeno srečala…Super sva se imela, se vrneva, ko zapade kak meter snega… nasmeh

Polhograjska Grmada in Tošč Prijetna pot proti Setnici...1 Polhograjska Grmada in Tošč Oho, tale je pa zgoden...:-)...pa saj bo še zmrznil, predno se bo razcvetel...2 Polhograjska Grmada in Tošč Na terasi kmetije odprtih vrat v Setnici...3 Polhograjska Grmada in Tošč Pogled proti Tošču...4 Polhograjska Grmada in Tošč ...in proti cerkvici Sv. Uršule...5 Polhograjska Grmada in Tošč Vrh Polhograjske Grmade je že blizu...6 Polhograjska Grmada in Tošč Malo približava vrh...naju zanima, če je kdo gor... :-) 7 Polhograjska Grmada in Tošč Pa saj je skoraj tako, kot bi bila nekje v visokogorju... :-)))8 Polhograjska Grmada in Tošč Razgled na KSA tik pod vrhom Polhograske Grmade...9 Polhograjska Grmada in Tošč Vrh Grmade...10 Polhograjska Grmada in Tošč Spuščava se proti kmetiji Gonte....s severne strani je Grmada malo bela...11 Polhograjska Grmada in Tošč Utrinek s poti...med spustom proti Gontam...12 Polhograjska Grmada in Tošč Nadaljujeva proti Tošču...tule sva na Malem Tošču...13 Polhograjska Grmada in Tošč Tamle gor je vrh Tošča...14 Polhograjska Grmada in Tošč Še en pogled na Polhograjsko Grmado med sestopom s Tošča...15 Polhograjska Grmada in Tošč Utrinek med sestopom...potok v Mačkovem grabnu je delno okovan v led...16
VanSims
24.3.2012
Za ogrevanje za letošnjo sezono sem danes opravil krožno pot po Polhograjskih Dolomitih.

Kolo sem pustil v gozdu blizu Legastije, nato pa do Rovtarja in po Via Dida na Tošč. Pot je v spodnjem delu malo strma, to pa je tudi vse. Sicer tehnično ni zahtevna. Morda je malo zoprna v mokrem.

Iz Tošča se spustim nazaj na sedlo in na Gonte. Tam pojem eno solatko, nato pa na Grmado. Iz Grmade pa potem na Topol, spotoma pa še na Goljek.

Iz Topola pa na Jakoba, spotoma si ogledam še cerkev Sv. Katarine. Cerkev na Jakobu je bila zaprta. Tam potem študiram kako bi čimprej prišel do Legastije, da me ne ujame tema da bom še našel kolo. Na razcepu pod Jakobom grem v smeri Kozemera in pridem v vas po imenu Tehovec, tam pa opazim smerokaz za Legastijo, do katerega je še 35 min. Nato pa po kolo in domov.

8.4.2012
Malo je tistih, ki se ob Jezusovem vstajenju zavedo svojih globljih duhovnih esenc, smisla življenja, pomoči drugim, solidarnosti, prijateljstva, srčnoti...vse to kar je on nekoč predstavil ljudem v njegovem zemeljskem življenju, model Božjega svetega sina.Po takšnih načelih deluje vse stvarstvo, nenazadnje se le s takšnimi zakoni vrtijo naše čakre zavesti in od njih je odvisno naše zdravje, prihodnost, tudi politični sistem, ki je prav zaradi teh obratnih načel prišel na stran pota in v recesijo.
Tako sem danes posvetil čas samemu sebi v tihi, neomadeževano beli pokrajini Polhograjcev.
Čudovito in redko pobeljeno Velikonočno nedeljsko pot pa naj opišejo slike.nasmeh
Polhograjska Grmada in Tošč Snežni metež na začetku poti1 Polhograjska Grmada in Tošč2 Polhograjska Grmada in Tošč Polh.Grmada v belem objemu3 Polhograjska Grmada in Tošč Na Gontah4 Polhograjska Grmada in Tošč5 Polhograjska Grmada in Tošč Do sedla Grmade6 Polhograjska Grmada in Tošč Na vrhu megleno in občutno hladneje7 Polhograjska Grmada in Tošč Klopca ne bo prav kmalu suha8 Polhograjska Grmada in Tošč Komaj ogret grem še na Tošč9 Polhograjska Grmada in Tošč Snežna idila10 Polhograjska Grmada in Tošč Danes srečam samo dva pohodnika krožne poti iz oddaljenega Črnega vrha11 Polhograjska Grmada in Tošč Vrh Tošča12 Polhograjska Grmada in Tošč Povratek prek Via Dida steze, snežilo je nad 600m.13
12.11.2012
Grmada, Tošč in še nekaj "malega"...

v glavnem sem ga poimenoval kar Polhograjski krog. nasmeh

Narava v jesenki preobleki pa itak kar kliče...nasmehnasmeh
pantani1
13.11.2012
Smo se srečali,ko sta bila tik pod Toščem velik nasmeh,če sta opazila belo rjavega hrta,ko sem se spuščal iz Tošča!!!zavijanje z očmi
AVI
Mislim, da se te spomnim, no, psa se vsekakor spomnim...hehehehehehe. nasmeh Sta bila pa Tošč in Grmada v tem dnevu kar lepo obiskana. velik nasmeh
zamet
20.11.2012
Zjutraj se zapeljem do Belice,tam na drugi strani ceste parkiram in jo mahnem v megleno jutro proti grmadi mimo gont in na tošč.Po dobrih petih minutah pa ze zalutam in namesto levo cez mosticek(desko)grem kar naravnost po kolovozu.Bilo je se temno in z lucjo se bol slabo vidijo markacij,ampak sem jo kar kmalu nasel oziroma prvo sem nasel desko cez potok.Razgledov pac danes ni bilo...
Polhograjska Grmada in Tošč1 Polhograjska Grmada in Tošč2 Polhograjska Grmada in Tošč3
26.11.2012
Ponovno na Polhograjskem krogu:

Tega se pa človek res ne naveliča...hehehehehe velik nasmehvelik nasmeh
9.12.2012
Danes sem s turo na Polhograjce zadel čisto desetko, pa ne tisto poneumljeno na TV.Temperatura na izhodišču nad Legastjem -12,5°C, obilo novega snega, ponekod v zametih tudi čez 60cm, krasno sonce in lesket belo odete pokrajine.
Gor grem po varianti prek kmetije Omejec, kjer sem gazil frišen lahak puhec.Pot je ena najlepših zimskih pristopov na Tošč in še ni obljudena.Tu čez bi se dalo narediti tudi smuško turo.Tudi pri razpotju s tablami je bilo nekaj stare gazi s smeri Gont, a so se po 10m kar naenkrat končale.Tako sem zagazil tudi tu do glavnega grebena, kjer pa je pot zgledala že bob steza.Z vrha še na Polh.Grmado in po Via Didi sestopim k Rovtarju.
Tovrstno turo vedno rad naredim v takšnih snežnih danostih, bila je več kot krasna in jo je treba doživeti.Gorskih navdušencev, da se sprostijo v naravi tudi danes ni manjkalo, kljub mrazu in novem snegu.nasmeh

Polhograjska Grmada in Tošč Zjutraj je mraz  kar pokazal zobe 1 Polhograjska Grmada in Tošč Čez kmetijo Omejc2 Polhograjska Grmada in Tošč3 Polhograjska Grmada in Tošč Tulipan, se spomniš nedavne uganke?4 Polhograjska Grmada in Tošč Sv.Jakob, onkraj5 Polhograjska Grmada in Tošč Prelepe poti zlepa ne zmanjka6 Polhograjska Grmada in Tošč7 Polhograjska Grmada in Tošč Smreka8 Polhograjska Grmada in Tošč Sedlo med Toščema9 Polhograjska Grmada in Tošč Takole je narava poskrbela za okras10 Polhograjska Grmada in Tošč Polh.Grmada11 Polhograjska Grmada in Tošč Vrh Tošča z novoletno smreko12 Polhograjska Grmada in Tošč Še malo mene13 Polhograjska Grmada in Tošč TK Gonte14 Polhograjska Grmada in Tošč Vsi smo uživali v takšnem15 Polhograjska Grmada in Tošč16 Polhograjska Grmada in Tošč Tošč in Triglav17 Polhograjska Grmada in Tošč Pihalo je tudi, po napovedi nad 850m18 Polhograjska Grmada in Tošč Umetnije vetra19 Polhograjska Grmada in Tošč20 Polhograjska Grmada in Tošč Malo v celec, kjer sem kar plaval s koleni21 Polhograjska Grmada in Tošč Sestop po Via Didi22 Polhograjska Grmada in Tošč23 Polhograjska Grmada in Tošč24
romanv
9.12.2012
Viharnik,hvala za sliko z Grmade.Mudilo se mi je še naprej do Jakoba.Drugače pa zelo lep zimski dan.
3.1.2013
Tura še v starem letu...Grmada in Tošč pa sta bila le vmesna postaja pri povezavi treh oz. štirih naljubših hribov v okolici Ljubljane... velik nasmeh

voluhar
22.1.2013
3.2.2013
Zjutraj parkiram v Ločnici na zg.parkirišču in jo peš mahnem v dolino k Rovtarju, tam pa prek Via Dide na Tošč.Strmina nad slapom je bila danes lepo prehodna, če se bo pa stopljeni sneg spemenil ponoči v led, bo pa že druga pesem.Višje v dolgem grabnu leži še debel star sneg, nad njim pa je zapadlo nad 10cm gostega suhega snega.Na trasi sem moral zaradi od požledi in snega povešenih vejah naredit stranski obvoz, ko pa se poti delijo na y, sem ubral levo z manj vejevja motečo pot.Tam sem po kratki strmi čistini hitro prišel na gozdno cesto, ki drži na grebensko markacijo tabel za Tošč.Shojena trasa se je pojavila šele na zg. grebenu Malega Tošča.Ječanje krošenj bukev me je predhodno opomnilo, da zgoraj nekaj precej piha in res je vleklo kot za stavo.Z vrha Tošča sta dva gorska tekača oblečena samo v neke tanke drese takoj popihala, rekoč:To je pa noro!.Ja, kakšen rukzak bo treba s seboj vzeti, sem jima dejal.Ker se je na Gorenjskem že jasnilo, sem v idiličnih zimskih razmerah odšel še na Polh.Grmado.Vračal sem se po spodnji prečnici na Gonte in po cesti do Rovtarja.Tura zelo lepa in jo priporočam!nasmeh
Polhograjska Grmada in Tošč Didina klopca1 Polhograjska Grmada in Tošč Po strmi Via Didi je na Tošč le 1h15min, današnji zimski čas 1h16min.2 Polhograjska Grmada in Tošč Stari sneg se je v grabnu obdržal3 Polhograjska Grmada in Tošč Z novim ga je kar precej, tu v y zavijem v levi graben4 Polhograjska Grmada in Tošč Po strmi snežni čistini navkreber5 Polhograjska Grmada in Tošč Eden od snežnih labirintov6 Polhograjska Grmada in Tošč Prispem na cesto Gonte-Tošč7 Polhograjska Grmada in Tošč Veter podi sneg po robovih8 Polhograjska Grmada in Tošč Zimska idia9 Polhograjska Grmada in Tošč Polh.Grmada10 Polhograjska Grmada in Tošč Grebenska kloža11 Polhograjska Grmada in Tošč Zgoraj je severnik močneje potegnil12 Polhograjska Grmada in Tošč13 Polhograjska Grmada in Tošč Nazadnje se je še videlo bolj slabo14 Polhograjska Grmada in Tošč Tošč15 Polhograjska Grmada in Tošč V zaveterju na jugu opazujem ples vetra16 Polhograjska Grmada in Tošč Gonte17 Polhograjska Grmada in Tošč Spihan gozd na severu Tošča18 Polhograjska Grmada in Tošč Mala Grmada19 Polhograjska Grmada in Tošč Krim20 Polhograjska Grmada in Tošč KSA in Sv.Jakob21 Polhograjska Grmada in Tošč Hiška Janko in Metka na Gontah22
pantani1
1.3.2013
Današnja tura je bila res nekaj posebnega,od malih plazov,do hoje po celem snegu :P!!!
Polhograjska Grmada in Tošč Štart1 Polhograjska Grmada in Tošč Ob poti2 Polhograjska Grmada in Tošč Prvi sončni žarki3 Polhograjska Grmada in Tošč Brez besed4 Polhograjska Grmada in Tošč5 Polhograjska Grmada in Tošč Dom na Govejku6 Polhograjska Grmada in Tošč Plazovi7 Polhograjska Grmada in Tošč Plaz8 Polhograjska Grmada in Tošč Na Gontarski planini9 Polhograjska Grmada in Tošč Srnjad10 Polhograjska Grmada in Tošč Razgled ob poti11 Polhograjska Grmada in Tošč Škod ker nisem imel krpelj12 Polhograjska Grmada in Tošč Razpotje13 Polhograjska Grmada in Tošč Proti Tošču14 Polhograjska Grmada in Tošč Na Tošču15 Polhograjska Grmada in Tošč Gonte16 Polhograjska Grmada in Tošč Grmada17 Polhograjska Grmada in Tošč Na Grmadi18 Polhograjska Grmada in Tošč Pogled proti Storžiču19 Polhograjska Grmada in Tošč Na Katarini20
trnjulcica
17.3.2013
Danes sem okrog pol 10 iz Dvora krenila na Grmado in nato na Tosc. Vmes je zacelo sneziti, a se je dalo lepo hoditi, tudi ljudi je bilo veliko, proti pricakovanjem. Ze nekje na zacetku vzpona iz Dvora, tam, kjer pot zavije nekoliko levo strmo v hrib, sem izgubila fotoaparat Olympus, v crnem plascku. Pogresila sem ga sele mnogo kasneje, pregledala vso pot, a ga ni bilo nikjer najti. Baje so ljudje, ki hodijo v hribe, posteni. Torej pozivam in prosim postenega najditelja, da mi ga vrne, saj je v njem veliko mojih spominov. Hvalezna vam bom, ce me boste poklicali na 040 630880.
Kokta
31.3.2013
Zasneženi Polhograjci nasmeh
Polhograjska Grmada in Tošč na poti proti Grmadi1 Polhograjska Grmada in Tošč odcep2 Polhograjska Grmada in Tošč tudi na kaj takšnega se naleti 3 Polhograjska Grmada in Tošč vzpon na Grmado4 Polhograjska Grmada in Tošč vrh5 Polhograjska Grmada in Tošč spust proti kmetiji Gonte6 Polhograjska Grmada in Tošč7 Polhograjska Grmada in Tošč naprej proti Tošču8 Polhograjska Grmada in Tošč višje grem, bolj sneži9 Polhograjska Grmada in Tošč kar pada in pada :)10 Polhograjska Grmada in Tošč11 Polhograjska Grmada in Tošč skrinjica še neočiščena :)12 Polhograjska Grmada in Tošč klopca čaka na utrujene13 Polhograjska Grmada in Tošč nazaj grede14 Polhograjska Grmada in Tošč nazaj na Grmado15 Polhograjska Grmada in Tošč vzpon na Grmado 16 Polhograjska Grmada in Tošč spust z Grmade17 Polhograjska Grmada in Tošč obvoznica mimo Grmade proti Tošču neshojena18 Polhograjska Grmada in Tošč nižje pa že ven kukajo19 Polhograjska Grmada in Tošč nižje so tudi odseki brez snega20 Polhograjska Grmada in Tošč spominsko obeležje21 Polhograjska Grmada in Tošč še skok na Goljek22