Polhograjska Grmada in Tošč
miki71
14.2.2014
Planinske poti, ki ostajajo ZAPRTE po sporočilih skrbnikov planinskih poti, prejetih do 14. februarja do 7. ure:

PD MEDVODE
Sora-Hom-Osovnik

Vir: http://stanje-poti.pzs.si./
oldtimer 55
15.2.2014
Vse lepo in prav - no,z malo truda je pa šlo.nasmeh
zippo
Krog Legastja - Jakob - Katarina - Grmada - Gonte - Ločnica ...

Je prehodno, nekaj plezanja čez debla ostane, ker motorke niso pele, ampak glavno da se da brez večjega napora!
vukovivek
2.9.2014
Polhograjska Grmada,Goljek,Topol,in Sv.Jakob
Tako je izgledalo v Nedelju na Polhgrajskih Dolomitih.Ena kratka tura,da ohraniš kondiciju
za daljše ture.začetek na Grmadi in konec na Sv.Jakobunasmeh
Polhograjska Grmada in Tošč dvojni žig1 Polhograjska Grmada in Tošč vrh Grmade2 Polhograjska Grmada in Tošč na to pot prideš če začneš iz Mačkovega grabna3 Polhograjska Grmada in Tošč sonce mu je kar prijalo in se lepo nastavil za fotkanje4 Polhograjska Grmada in Tošč po grebenu na Goljek in še nasmeh5 Polhograjska Grmada in Tošč in še drugi vrh6 Polhograjska Grmada in Tošč sem na Topolu7 Polhograjska Grmada in Tošč vremenska postaja na Katarini8 Polhograjska Grmada in Tošč pogled na Katarino9 Polhograjska Grmada in Tošč Topler pri Vihri10 Polhograjska Grmada in Tošč duet Ponijov11 Polhograjska Grmada in Tošč12 Polhograjska Grmada in Tošč vodnjak13 Polhograjska Grmada in Tošč približujem se Sv.Jakobu14 Polhograjska Grmada in Tošč spomin na pretekli čas15 Polhograjska Grmada in Tošč16 Polhograjska Grmada in Tošč in malo rožic17 Polhograjska Grmada in Tošč in sem pri Sv.Jakobu18 Polhograjska Grmada in Tošč vrh in žig19 Polhograjska Grmada in Tošč20 Polhograjska Grmada in Tošč GPS sledi21
4.12.2014
Z malo zamude,v soboto ena malo daljša tura po Polhograjcih.2x na Grmado in vmes še skok na Tošč.Zjutraj je še močno padal dež,tako da sem imel kar nekaj pomislekov zmeden.No,na samem štartu (Dvor),pa je dež popolnoma prenehal velik nasmeh in tako je ostalo vse do zaključka ture v Podutiku cool.
Polhograjska Grmada in Tošč Štart1 Polhograjska Grmada in Tošč2 Polhograjska Grmada in Tošč3 Polhograjska Grmada in Tošč Megleno4 Polhograjska Grmada in Tošč Smer5 Polhograjska Grmada in Tošč Proti Mali Grmadi6 Polhograjska Grmada in Tošč Ob poti7 Polhograjska Grmada in Tošč8 Polhograjska Grmada in Tošč Tik pod Grmado9 Polhograjska Grmada in Tošč Grmada 1.10 Polhograjska Grmada in Tošč11 Polhograjska Grmada in Tošč Gonte12 Polhograjska Grmada in Tošč13 Polhograjska Grmada in Tošč Smer14 Polhograjska Grmada in Tošč15 Polhograjska Grmada in Tošč Pogled nazaj na Grmado16 Polhograjska Grmada in Tošč Tik pod vrhom Tošča17 Polhograjska Grmada in Tošč Na Tošču18 Polhograjska Grmada in Tošč Postanek na Gontah19 Polhograjska Grmada in Tošč Upanje20 Polhograjska Grmada in Tošč Nazaj proti Grmadi21 Polhograjska Grmada in Tošč Nekaj se odpira22 Polhograjska Grmada in Tošč Na Grmadi 2.23 Polhograjska Grmada in Tošč Greben Male Grmade24 Polhograjska Grmada in Tošč25 Polhograjska Grmada in Tošč Pogled na Tošč26 Polhograjska Grmada in Tošč27 Polhograjska Grmada in Tošč Sv.Lovrenc28 Polhograjska Grmada in Tošč29 Polhograjska Grmada in Tošč30 Polhograjska Grmada in Tošč Na Toškem čelu31 Polhograjska Grmada in Tošč Muc pri Lovski koči na Toškem32 Polhograjska Grmada in Tošč Spust po strmi in še vedno ranjeni poti iz Toškeg Čela33 Polhograjska Grmada in Tošč Eni še vztrajajo34
31.1.2015
Zimska idila v Polhograjcih velik nasmeh
Polhograjska Grmada in Tošč1 Polhograjska Grmada in Tošč2 Polhograjska Grmada in Tošč3 Polhograjska Grmada in Tošč4 Polhograjska Grmada in Tošč5 Polhograjska Grmada in Tošč6 Polhograjska Grmada in Tošč7 Polhograjska Grmada in Tošč8 Polhograjska Grmada in Tošč9 Polhograjska Grmada in Tošč10 Polhograjska Grmada in Tošč11 Polhograjska Grmada in Tošč12 Polhograjska Grmada in Tošč13 Polhograjska Grmada in Tošč14 Polhograjska Grmada in Tošč15 Polhograjska Grmada in Tošč16 Polhograjska Grmada in Tošč17 Polhograjska Grmada in Tošč18 Polhograjska Grmada in Tošč19 Polhograjska Grmada in Tošč20 Polhograjska Grmada in Tošč21 Polhograjska Grmada in Tošč22 Polhograjska Grmada in Tošč23 Polhograjska Grmada in Tošč24 Polhograjska Grmada in Tošč25
31.1.2015
Čarobno! Na sliki 2 je kje?
1.2.2015
Slika 2. To je iz Dvora proti Mali Grmadi oz. do lovske koče pod Malo Grmado nasmeh
10.4.2015
Pomlad se vzpenja vse višje in tako tudi midva za njo. nasmeh
Polhograjska Grmada in Tošč Sonce je šele dobro vzšlo.1 Polhograjska Grmada in Tošč To sem srečal ob poti na Goljek2 Polhograjska Grmada in Tošč V jutranjem soncu vse bolj žari3 Polhograjska Grmada in Tošč Vrh Goljaka4 Polhograjska Grmada in Tošč Le čemu so služili betonski podastavki na vrhu.5 Polhograjska Grmada in Tošč Cvetja vse polno6 Polhograjska Grmada in Tošč Skoraj eden zadnjih v beli barvi7 Polhograjska Grmada in Tošč Pogled na Grmado8 Polhograjska Grmada in Tošč Navadni volčin9 Polhograjska Grmada in Tošč Tega sem šel iskati.. blagajev volčin10 Polhograjska Grmada in Tošč Tik pod vrhom Grmade11 Polhograjska Grmada in Tošč Tja čez še skočim12 Polhograjska Grmada in Tošč Obljuba izpolnjena.... držim pesti13 Polhograjska Grmada in Tošč Jetrnik14 Polhograjska Grmada in Tošč Pogled na Tošč15 Polhograjska Grmada in Tošč Zjutraj je bilo še prehladno za čebele.16 Polhograjska Grmada in Tošč Nekaj plavega za poživitev17 Polhograjska Grmada in Tošč Resja je izredno veliko18 Polhograjska Grmada in Tošč Se poda njegova barva z okolico19 Polhograjska Grmada in Tošč Klopce so danes samevale20 Polhograjska Grmada in Tošč Vrh Tošča21 Polhograjska Grmada in Tošč Te sem našel prav na vrhu Tošča22 Polhograjska Grmada in Tošč Spoštujmo naravo23 Polhograjska Grmada in Tošč O kako dolge roke ima.24 Polhograjska Grmada in Tošč Omelo25 Polhograjska Grmada in Tošč Grmada26 Polhograjska Grmada in Tošč Podlesna vetrnica27 Polhograjska Grmada in Tošč Zajčki28 Polhograjska Grmada in Tošč Spominčice...29 Polhograjska Grmada in Tošč ...in seveda sosedov muc30
jprim
11.4.2015
Krasne fotke, te kar potegne tja, ampak bojim se, da bova imela spet slabo vreme.nasmeh
skala123
3.12.2015
Danes na Grmadi in Tošču.Izhodišče Topol.Pot je v celoti kopna in brez posebnosti,srečal kar nekaj pohodnikov.Danes ni bilo lepih razgledov,ampak vseno je bilo lepo.Lep pozdrav
Polhograjska Grmada in Tošč1 Polhograjska Grmada in Tošč2 Polhograjska Grmada in Tošč3 Polhograjska Grmada in Tošč4 Polhograjska Grmada in Tošč5 Polhograjska Grmada in Tošč6 Polhograjska Grmada in Tošč7 Polhograjska Grmada in Tošč8 Polhograjska Grmada in Tošč vrh Polhograjske Grmade9 Polhograjska Grmada in Tošč10 Polhograjska Grmada in Tošč11 Polhograjska Grmada in Tošč12 Polhograjska Grmada in Tošč13 Polhograjska Grmada in Tošč14 Polhograjska Grmada in Tošč15 Polhograjska Grmada in Tošč16 Polhograjska Grmada in Tošč17 Polhograjska Grmada in Tošč18 Polhograjska Grmada in Tošč19 Polhograjska Grmada in Tošč20 Polhograjska Grmada in Tošč21 Polhograjska Grmada in Tošč vrh Tošča22 Polhograjska Grmada in Tošč23 Polhograjska Grmada in Tošč24 Polhograjska Grmada in Tošč25 Polhograjska Grmada in Tošč26
11.12.2015
Zjutraj pogledava spletno kamero Pasja ravan, da se prepričava do kam seže megla in hitro nama je jasno, da bo Grmada in Tošč prava izbira in prav nič se nisva zmotila...bilo je odlično, v sencah malce hladno, zato pa na soncu prijetno toplo. Razgledi so bili pa tudi za petko. nasmeh
11.12.2015
Krasne slike otočkov Polhograjcev, Otiv!.Na Tošču pa tradicionalna novoletna smrekca, samo še sneg manjka temu ambientunasmehmežikanje.
@viharnik, hvala!

Presenečena in hkrati vesela sva bila smrekice...vsa pohvala tistemu, ki jo je postavil. Če bi bil sneg, pa ne vem, če bi bila danes še na Tošču, bi bila Grmada kar dovolj. velik nasmeh
11.12.2015
Otiv, po zaslugi spletne kamere Pasja ravan sta se odločila za čudovit izlet nad ljubljanskim meglenim pokrovom. V našo nižinsko sivino sta nam poslala čudovite slike s Polhograjcev. Hvala in srečno še naprej!
@lino, hvala!
Naju je pa zjutraj na Topolu močno presenetila megla, saj je spodaj v grapi ni bilo. nasmeh
19.12.2015
Vreme višje je bilo danes prava pozna pomlad, zato sem namesto Šmarne gore, zavil raje na daljši krog okoli kralja Polhograjcev.
Štartam v hladnem Trnovcu pri -2°C, se povzpnem po Via Didi, kjer je že pošteno grelo.Na grebenu pri Kozjeku se oprimem še neznane, na novo vsekane gozdne ceste, ki prereže vršna pobočja Tošča vse do severnega roba cca 970m, tam pa se začne spuščati s prav tako na novo narejeno cesto proti Dolinskemu mlinu in dolini Hrastnice.Nastala povezava bo zelo privlačna za MTB ture, kakor tudi pozimi za izvedbo ski ture ob večjem snegu (Tošč - Kozjek - Igale - Gontarska pl.-Sedlo pri Osovniku - Ločnica)nasmeh.Na vrhu smo se martinčkali na toplem soncu.Naprej je sledil še skok na Polh. Grmado, spust na Robež in do Trnovca.Pohodnikov je bilo kar precej v smeri Katarina - Polh. Grmada, precej manj pa v smeri Tošča.Eden šampion veteran teka na smučeh, ki živi v Žlebeh, je od doma do Tošča preko Roga potreboval 1h10min.Na vrhu je dejal, tole (sonce) je pa zasluženo, sedaj moram že domov klobase na šporgetu ugasnitivelik nasmeh.
Polhograjska Grmada in Tošč Zjutraj ob 9:30h se je v Trnovcu še vse kadilo1 Polhograjska Grmada in Tošč2 Polhograjska Grmada in Tošč Z Via Dide k Rovtarju3 Polhograjska Grmada in Tošč Jesen ali pomlad ?4 Polhograjska Grmada in Tošč Tu zavijem na iskanje nove višnske ceste Tošča5 Polhograjska Grmada in Tošč6 Polhograjska Grmada in Tošč7 Polhograjska Grmada in Tošč Ceste se razcepijo, naprej se gre v levo gor (levi odcep na sliki ni viden, je pa blizu)8 Polhograjska Grmada in Tošč Višje mimo stoletnih smrek kapitalk !9 Polhograjska Grmada in Tošč10 Polhograjska Grmada in Tošč Razgled z 950m 11 Polhograjska Grmada in Tošč Tu za robom se cesta prevesi, po grebenu pristopim v kratkem na vrh12 Polhograjska Grmada in Tošč Razgledi so krasni, miru na pretek13 Polhograjska Grmada in Tošč Rob ceste, kjer zavijem na greben14 Polhograjska Grmada in Tošč Tu grem levo na greben, naprej se cesta nadaljuje v spustu15 Polhograjska Grmada in Tošč Med drevjem je viden del ceste v Dolinski mlin, verjetno so jo naredili zaradi obilice podrtih bukev16 Polhograjska Grmada in Tošč Ratitovec in Očak17 Polhograjska Grmada in Tošč Pasja ravan z vremenskim observatorijem18 Polhograjska Grmada in Tošč Ostanki snega na severu Tošča, 40 m pod vrhom19 Polhograjska Grmada in Tošč Marca še nismo, imam še nekaj časa do okroglih 4520 Polhograjska Grmada in Tošč21 Polhograjska Grmada in Tošč Božično novoletna jelka vsak leto na vrhu (bomboni, šnopček...)22 Polhograjska Grmada in Tošč Sv. Lovrenc23 Polhograjska Grmada in Tošč TK Gonte24 Polhograjska Grmada in Tošč25 Polhograjska Grmada in Tošč Živahno  na vrhu Polh. Grmade26 Polhograjska Grmada in Tošč Pasja družba27 Polhograjska Grmada in Tošč Tale nek škotski je bil še najbolj faca28 Polhograjska Grmada in Tošč S poti Robež29 Polhograjska Grmada in Tošč Robež30
19.12.2015
Viharnik, to je pravi recept za zdravje in nasmeh na obrazu.
viharnik
Hvala Bogu, da je vsaj eden zadovoljen na Hribi.net, pravi napredek.
20.12.2015
Viharnik, to je forum, ki podpira rekreacijo in gibanje na svežem zraku. Potem je jasno, da smo vsi zadovoljni s tako lepimi fotoreportažami kot je ta. Lp